@jhyldgaard - nu er du jo ikke specielt præcis om hvor du bor, men hvis du er lidt kreativ så kan du nemt finde en løsning. Med dit kørselsbehov så har du normalt brug for opladning et par gange om ugen.
Hvis jeg var dig så ville jeg prøve at finde et lokalt byggemarked eller en anden som har et 3 faset 16a stik og lave en aftale med dem. Det er billigere end E.ON.
@jhyldgaard. Med E.On Favorite koster det 1,60 / kWh på "favoritstanderen" og et fast beløb på 49,- / måned. Det er nu ikke så dårligt. Har du herudover kigget på f.eks. plugshare?
Det lyder jo ikke så galt, når man som mig vil komme til at bruge den samme næsten hver gang.
Nej, jeg kender ikke plugshare, men det lyder da som en spændende ting, det vil jeg lige kigge nærmere på.
Måske skulle jeg bare spinge ud i det før der kommer afgift til nytår.
Mange tak for alle de gode svar.
Så er det bare lige at tage den store beslutning.
Er der nogen af jer som har en Tesla og bor i nærheden af Aalborg, da jeg godt kunne tænke mig lige at tjekke nogle ting?
@jhyldgaard: jeg har en MS 85D og bor i ca. 45 km syd-vest for Aalborg, så det kan vi nok finde ud af. Ellers findes der en del i Aalborg området.
@jhyldgaard, den stander på billedet, ser ud kun at være en 3,7kW, det er lige i underkanten til en Tesla, det vil svare til ca. "15 km/t" lade hastighed.
/Jens