Får selv leveret en 85D på Tirsdag. Hvis du ikke har valgt næste gen. sæder (og panoramatag), ville jeg klart prioritere disse over D'et. Carbon er jeg ikke selv til, men det er jo en smagssag.
Nå det vidste jeg ikke. Troede de sidste 25 km var ubetydelige og reelt kun svarede til 10 km. Jeg ville egentlig kunne dække mit kørselsbehov 350 dage om året med en 70'er men tænker 85'eren er mere værd ved gensalg.
Tesla S er tæt på den bedste familie bil på markedet - har du som jeg en familie på 5 er den ekstra plads i frunk virkelig fed at have! Den ekstra lyd fra front motor savnes bestemt ikke - range ingen problem, som SuneH siger - du er alligevel inde ved en SUC før du er tør. Autopilot der imod ville jeg personligt savne virkelig meget på ture over 30 km - ud over komfort og afslappende kørsel er der sikkerheden og kørselsøkonomien i den - den kører bilen mere økonomisk end jeg kan.
Pianolak ser super ud til den grå farve og de sorte sæder - det bliver du ikke ked af. Skal du bruge lidt af de mønter du sparer på minus D - så overvej en luftundervogn - det er ikke et must, men en fed detalje.
God Tesla vind derude!
Vinterpakken er faktisk vigtig i en elbil, forudsat at du har passagerer på bagsædet. Sædevarmen er meget mere behageligt end blæservarme, specielt på bagsædet. Ærger mig selv over at jeg ikke valgte den ;-)
Ja så vidt jeg er orienteret får man stadig alm. fartpilot såfremt man fravælger tech pakken
Spar på D den Larmer i forhold til 85, og de 25km extra er væk når du laver en god overhaling, :)
hvis de 25 er et issue så spar de 42.000 på D brug de 25.200 på at updater til 90.
Fartpilot pakken kan tilkøbes senere hvis du senere indser den ikke kan undværes, almindelig fartpilot er der stadig.
Luft-undervogn er fantastisk men ikke et must, premium pakke er et most.
Carbon kan også laves senere
jeg havde valgt en D uden at tøve. 4 hjuls træk er lang sikre end stort moment på baghjulene. Hvis fruen ikke er vant til at styre baghjulstræk tror jeg ikke hun finder det så skide sjovt som os andre mænd, at svinge med røven til vinter
jeg havde valgt en D uden at tøve. 4 hjuls træk er lang sikre end stort moment på baghjulene. Hvis fruen ikke er vant til at styre baghjulstræk tror jeg ikke hun finder det så skide sjovt som os andre mænd, at svinge med røven til vinter