Loading...
dk

Hvor stort et kopbor ska jeg bruge for at få laderen igennem? | Tesla Forum

Michael84
Michael84 Aug 25 '15
Hej...

Kraftstikket er ved at være etableret, men en sidste vigtig ting skal til før det hele spiller - et hul i beklædningen ud til carporten... Jeg skal kun lige ha plads nok til at delen der sættes i "baglygten" kan komme igennem... Men hvor stor en diameter skal der til? Er der nogen der er friske på at smide en tommestok på stikket? :-)
FrederikC
FrederikC Aug 25 '15

Har lige målt og 7 cm burde kunne gøre det.

Michael84
Michael84 Aug 25 '15

Mange tak. Så kan jeg få sat det flueben også. :-)

NeWT
NeWT Aug 25 '15

Du kan evt. lave et mindre hul hvis du har træbeklædning. Fjern et bræt og del et lille stykke som en "gabestok", - så kan du nøjes med tykkelsen på ledningen :-)

Michael84
Michael84 Aug 25 '15

Den har jeg været igang med at kigge på den løsning, men da jeg fik prisen på en ekstra mobillader var jeg mere stemt på at bore et stort hul oppe i det hjørne man aldrig ser og så smide en skumsvamp ind sammen med ledningen, så det ikke bliver et fuglehus i skuret. :-)

NeWT
NeWT Aug 25 '15

Lægger du ikke et billede op når du er færdig?

Michael84
Michael84 Aug 25 '15

Joda! :-)

Jeg ska lige ha strømslugeren hjem først, men så skal jeg gerne få taget et billede. En holder til kablet når det ikke er i brug har jeg dog stadig udkig efter. Har du fundet noget dertil?

NeWT
NeWT Aug 25 '15

Jeg har overvejet at købe denne:
http://www.all4cars.dk/shop/vare.asp?vareid=T1012

Michael84
Michael84 Aug 26 '15
Der var den! Havde ikke held med at finde den igen... Tak... :-)
Sthing
Sthing Aug 26 '15

Jeg er gået i den modsatte grøft og købte en haveslangeholder til 25 kroner i Biltema. Det ser ikke specielt eksklusivt ud, men det virker!