Loading...
dk

Trykket bekræft er nu lidt tivivl om autopilotpakken | Tesla Forum

Lajo
Lajo Aug 25 '15
Jeg bestilte min
S85
Perlemorhvid
Nextgen sæder i grå læder
Panoramatag
Interiør og vinterpakke
Er lidt i tvivl om jeg skal bestille autopilot pakken den kan jo eftermonteres
Er også lidt om tvivl om det grå læder holder i længden
Gustavsfar
Gustavsfar Aug 25 '15
Det er jo smag og behag, men jeg tror umiddelbart at mere end 9 ud af 10 bestiller autopilotpakken med da det på en måde som jeg ser det er en stor del af det at være Teslaejer netop at have disse features, men som du selv skriver så er det blot et spørgsmål om senere at betale sig fra at få den da al hardware til autopilotfunktionerne allerede er monteret.
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Aug 25 '15
MS
MS Aug 25 '15

Når det drejer sig om teknologi ville jeg tage alt det med jeg kan få. Vedr. farvevalg er det altid en smagssag og svært at diskutere hvad det er rigtigt. Generelt tror jeg det er de færreste der faktisk vælger grå læder (ikke bare Tesla men helt generelt) - så skal man tage en sikker farve ville det nok være sort eller lys læder.

Chris
Chris Aug 25 '15

Har også bestilt min den nye med gråt læder. Blev efterfølgende lidt i tvivl og tog ind og så dem igen. Så var jeg ikke i tvivl mere. Specielt med sort himmel ser de godt ud. Valgte bilen i mørkgrå. Så bare lige et sæt 19'' TST Sportline fælge i grå til.

Bianco
Bianco Aug 25 '15

Mener faktisk at grå læder er det sikre valg. Hvis der skulle ske noget, så ses det ikke så meget som på helt mørkt eller helt lyst læder. Og så synes jeg at det passe rigtig godt til bilen. Fortryder dog at jeg ikke købte sort himmel (og den er pebret at eftermontere).

priess
priess Aug 25 '15

Har netop også bekræftet min, men fravalgte autopilot. Det er udelukkende fordi jeg fravalgte alt som kan eftermonteres. Det er ud fra et beskatningsmæssigt synspunt, da bilen købes som firmabil.

Tror også der går en del tid før det rent faktisk kommer til at virke "ordentligt" - med al respekt for Tesla, så skal der mere en en Elon Musk og god vilje til, for at lave selvkørende biler...

Lajo
Lajo Aug 25 '15
Priess
Bortset fra det med firmabil er det samme betragtning jeg har når det virker kan det eftermonteres

Med hensyn til læderet tænker jeg om der er nogle der har erfaring på sigt med den grå farve
Min egen er fra Chrysler hvor jeg syntes det blev revnet og nusset hurtigt
Niels
Niels Aug 25 '15
vedr autopilot så leveres jeres biler monteret med hw til autopilot - ved efter 'montering' aktiveres disse blot i software. man skal således ikke vente for på den måde at få 'sidste version' da der blot er tale om software hw er den som allerede sider i bilen.

når det er sagt er jeg enig i at man lige så godt kan vente med autopiloten med mindre man vil have det med i en finansering.
Lars72
Lars72 Aug 26 '15
Alt er en prioritering og smag.
Jeg vil klart anbefale autopilot som et 'must have' - også nu.....det er det der gør Teslaen extra god. Jeg bruger den dagligt med stor glæde.
Og grå læder er ikke mig. - så forskellige pref.