Når det drejer sig om teknologi ville jeg tage alt det med jeg kan få. Vedr. farvevalg er det altid en smagssag og svært at diskutere hvad det er rigtigt. Generelt tror jeg det er de færreste der faktisk vælger grå læder (ikke bare Tesla men helt generelt) - så skal man tage en sikker farve ville det nok være sort eller lys læder.
Har også bestilt min den nye med gråt læder. Blev efterfølgende lidt i tvivl og tog ind og så dem igen. Så var jeg ikke i tvivl mere. Specielt med sort himmel ser de godt ud. Valgte bilen i mørkgrå. Så bare lige et sæt 19'' TST Sportline fælge i grå til.
Mener faktisk at grå læder er det sikre valg. Hvis der skulle ske noget, så ses det ikke så meget som på helt mørkt eller helt lyst læder. Og så synes jeg at det passe rigtig godt til bilen. Fortryder dog at jeg ikke købte sort himmel (og den er pebret at eftermontere).
Har netop også bekræftet min, men fravalgte autopilot. Det er udelukkende fordi jeg fravalgte alt som kan eftermonteres. Det er ud fra et beskatningsmæssigt synspunt, da bilen købes som firmabil.
Tror også der går en del tid før det rent faktisk kommer til at virke "ordentligt" - med al respekt for Tesla, så skal der mere en en Elon Musk og god vilje til, for at lave selvkørende biler...