Loading...
dk

Homelink | Tesla Forum

Teslasse
Teslasse Aug 26 '15
Jeg vedhæfter et par billeder af min Hörmann portåbnerløsning. Jeg kan efter lang tid få bilen til at fange fjernbetjenings signalet, men portåbneren vil derefter ikke reagere på bilen. Er der nogle der har erfaringer med dette system?
Bianco
Bianco Aug 26 '15

Har nummeret ældre Hörmann. Det var noget rigtig hø at få bilen til at lære signalet, men derefter virker det fint op til 25 m væk. Det er metalporte i en 2-bils garage bygget af, og beklædt med, træ.

Kiefer
Kiefer Aug 26 '15

Hvis det er en nyere model, så er det sikkert fordi det er med rullende koder, har du kontrolleret Homelinks hjemmeside om den specifikke port er supporteret?

/Martin

Pim
Pim Aug 26 '15
Der ligner samme fjernbetjening som jeg har (hvis det er blåt lys i led), den skulle kunne bruges til Tesla
http://www.homelink.com/.../0/5/0/0/0/usenglish
Teslasse
Teslasse Aug 27 '15
Den jeg har, har også en lille knap i midten. Forskellen på den med knap og den uden, skulle være at porten kan melde tilbage til fjernbetjeningen og sige hvordan porten står. Hvordan ved jeg ikke. Om det er det der gør at porten ikke vil fange signalet fra bilen ved jeg ikke, men den vil ikke åbne.
Bianco
Bianco Aug 27 '15

PS på den ene af mine porte måtte jeg lære Tesla'en koden to gange før det virkede... 

Naboerne kikker kun en lille smule når man står halvvejs nede i "motorrummet" samtidig med at man stikker hovedet frem til at kunne se forlygten ;-)

Kramer
Kramer Sep 28 '15

@Teslasse: Fik du nogensinde din port til at fungere med Teslaen?

Er ved at købe ny port og har kig på Hörmann, men vil vide det virker :-)

Teslasse
Teslasse Sep 29 '15

@Kramer: Jeg har desværre ikke fået det til at virke. Bilen genkender porten når jeg kommer hjem, men så sker der heller ikke mere. Har prøvet at kode om flere gange, med samme resultat. Har prøvet at henvende mig til sælger af produktet, men ikke hørt noget. Ville gerne vide om der findes en anden fjernbetjening der kan sættes op til porten og som også virker til bilen. Nu har jeg fastmonteret senderen i bilen...