Forsøgte mit bedste på turen, men blev grebet af stemningen og fulgte bare trafikken. Resultatet blev et forbrug på 251 Wh/km. på turen derop og hjem (1200 km) Men til min undskyldning, så ligger bilen jo ganske stabilt og man mærker ikke rigtig farten :-)
Men vi havde en skide hyggelig tur og det var fedt lige at få hilst på alle Jer i Middelfart i går søndag - der var en del fra farvekortet repræsenteret.
.JPG)
Sluttede weekenden af med en bilvask, efterfulgt af en opladning i Køge, hvor den samtidig fik en behandling af de lyse lædersæder (Jeans er ikke dens bedste venner!)
.JPG)
Lidt fra turen
.JPG)
Der lades hos Elvis
.JPG)
Klar til en skylning i Hjørring efter den lange tur derop (Jeg ved godt det ridser, men skidtet kommer under kyndig behandling snarest)
.JPG)
Velankommet til overnatningsdestinationen i Tylstrup. Hvis I ikke ved hvor det ligger i Nordjylland, så er det derude, hvor der hverken findes 4- eller 3G signal.
.JPG)
Der lades hos familien i Klokkerholm, efter lørdagens kørsel rundt i det nordjyske. Ja, Klokkerholm ligger også uden for lands lov og ret men 3G var da intet problem for Tesla'en :-) Og gratis strøm er altid dejligt ;-)
.JPG)
Ankommet til SuC Rødekro i går søndag - her skal I satme passe på de satans bier, der var en TMS ejer, som blev stukket af de skide kryb.
.JPG)
Lidt blev der også handlet ind i det tyske - og ja, vi kan godt lide Cola i min omgangskreds :-)
Ja det var så mit første rigtige roadtrip i bilen, skønt triptælleren inden turen, havde rundet 7500 km. siden medio juni i år. Men nu har jeg i hvert fald fået mod på at tage en længere tur næste gang, det er sgu ikke så slemt, at skulle holde og lade ind i mellem med et par timers mellemrum.
Fik også leget lidt på en aflukket strækning og trods en 90% opladning kort forinden, så faldt rækkeviden drastisk :-)
.JPG)
.JPG)
Autobahn skal næppe tages med +200 km/t. næste år kan jeg hurtigt konkludere.