Loading...
dk

iPad holder til nakkestøtten | Tesla Forum

Junior
Junior Aug 30 '15

Hvad kan I anbefale her? For de normale jeg har set, de kræver at nakkestøtten er adskilt fra sædet og i TMS er nakkestøtterne jo integreret - så jeg er umiddelbart ude i en holder med noget velcro af en art, som skal rundt om nakkestøtten men lad mig høre jeres erfaringer?

Junior
Junior Aug 30 '15

Umiddelbart kan en sugekop på bagsiden af next gen forsæder vel også klare jobbet eller?

Dorph
Dorph Aug 30 '15

Bruger selv disse Seasuckers til at holde poderne beskæftiget under lange ture (http:///...-Black/dp/B00BH9N2YE)

Fungerer upåklageligt!

Mixi
Mixi Aug 30 '15

Jeg har et sæt som fungere perfekt, det nemmeste er faktisk at montere den på sideruden, der sidder den perfekt og afstanden til skærmen bliver perfekt. (sidder den på nakkestøtter er den mast helt op i hovet :0)

men det er et kanon produkt.

Kiefer
Kiefer Aug 30 '15

Vi har også haft kigget på diverse holdere til iPads til ungerne bag i bilen, men er egentlig endt med, at det sæt arme og hænder de hver i sær er udstyret med fungerer aldeles udmærkede til at holde en iPad...

Noget der tale imod dette?

/Martin

JL
JL Aug 31 '15

Kun det her: http://politiken.dk/forbrugogliv/sundhedogmotion/sygdom/ECE1920780/flere-boern-maa-til-behandling-for-computerskader/

Men når det er sagt, så sidder mine børn også altid med deres iPad i hænderne :-)

Kiefer
Kiefer Aug 31 '15

JL: Så ved at placere en Ipad i en holder, så behøver ungerne slet ikke at bevæge sig ;-)

Når det er sagt, så er muligheden for at bevæge sig, når man i forvejen er spændt fast i en barnestol trods alt begrænset, så det er nok ikke i bilen, man får skader af at benytte en iPad.

/Martin

Dorph
Dorph Aug 31 '15

...mine unger har desværre arvet deres mors evne til at blive køresyge på ekstremt kort tid... ;) og det selv i en så uovertruffen bil som en TMS! Så at have dem til at sidde og kigge ned på en iPad der ligger på skødet er bare et No Go :)  Så er det bedre at den er monteret lidt oppe, så de kigger mere "lige ud"

Rent sikkerhedsmæssigt, og hvis uheldet er ude, så tror jeg at det er "et fedt" om du har en iPad til flyve rundt i kabinen versus en iPad monteret lige i hovedhøjde.... (men det skal siges at jeg på ingen måder er ekspert på dette område)

Forummets indlæg er redigeret af Dorph Aug 31 '15