Loading...
dk

Rabat link | Tesla Forum

AndersHoj
AndersHoj Sep 2 '15

Hej Alle

Hvornår får man det der rabat link? er det først når man har modtaget bilen?

Kristian70k
Kristian70k Sep 2 '15

Jeps, så det er ikke sikkert du når det,, der er 60 dage tilbage af kampagnen :) men du kan da bruge mit :)

RobertJ
RobertJ Sep 2 '15

Det er korrekt, så vidt vides skal man have et aktivt VIN# for at modtage en 'referal-mail'

- R

AndersHoj
AndersHoj Sep 2 '15

Super, tak for svarene :) Så skal man ikke bekymre sig om det :)

DeaconWP
DeaconWP Sep 2 '15

MrIphone: Der findes nogen rabat link indehavere, der godt vil give hele rabatten til den der køber, således at det beløb nuværende ejer får, gives videre til den nye køber i form af køb af tilbehør eller andet ved Tesla.

Jeg har ikke et link selv, ,men kan via PB oplyse dig om nogen der giver det videre.

AndersHoj
AndersHoj Sep 2 '15
Citat fra DeaconWP

MrIphone: Der findes nogen rabat link indehavere, der godt vil give hele rabatten til den der køber, således at det beløb nuværende ejer får, gives videre til den nye køber i form af køb af tilbehør eller andet ved Tesla.

Jeg har ikke et link selv, ,men kan via PB oplyse dig om nogen der giver det videre.

Det skulle jeg da lige have vist da jeg bestilte :) men glæder mig bare helt vildt til at få bilen udleveret :)

DeaconWP
DeaconWP Sep 2 '15

Nå ja, men det kan du så sige til dem du snakker med. Måske vil de dele det ekstra "I" kan få.