Loading...
dk

LUKKET, INGEN INTERESSE FRA FORSIKRINGSSELSKABERNE - Gruppeforsikring for teslaforum.dk medlemmer? | Tesla Forum

BilNo1Tesla85
BilNo1Tesla85 Sep 12 '15

Får min leveret i Nov/Dec og har foreløbeligt en aftale med Topdanmark der ku give mig et samlet tilbud på indbo, ulykke og bil til det skarpeste pris af alle.

Topdanmark var også det eneste selskab der var til at tale med og var villige til at gå ned mere end 15% efter de fik høre øvrige selskabs priser.

Er det nogen der har en opdatering på det her? Har nogen talt med et forsikrings selskab? Ellers kan jeg evt tælle antalet i den her tråd og ringe dem op og høre med dem..

PeterE
PeterE Sep 12 '15
Status kort fortalt, er desværre at forsikringsselskaberne ikke er voldsomt interesserede i os som gruppe. Jeg mangler dialog med nogle stykker og opdaterer i næste uge igen.
Peter
Chris
Chris Sep 12 '15
Forsikringspriserne er åbenbart på vej ned. Har fået en pris på 8.650 fra TopDK med 25.000 km og 5.000 i selvrisiko. Ingen friskade på glas. For en 90D. Det er en reduktion med ca 3.000 dkk fra det jeg betalte for min 85er. Der kræves GPS
Forummets indlæg er redigeret af Chris Sep 12 '15
Peha
Peha Sep 13 '15
Hej
Jeg kan ikke lige finde arket, som der skal skrives, er der en som kan hjælpe?
fmm1000
fmm1000 Sep 13 '15
Det ligger som et faneblad under linket Grøn? øverst til højre her på hjemmesiden.
Forummets indlæg er redigeret af fmm1000 Sep 13 '15
Comeback
Comeback Sep 13 '15

1+

PeterE
PeterE Sep 15 '15

Kære alle, initiativet var fint og godt - og desværre nyttesløst.

Jeg har været i kontakt med selskaber som takkede nej, og med en lidt større gruppe af selskaber som ikke fandt det vigtigt nok til at svare på. Det korte konklussion er vel at det forbliver som wild west derude i forsikringsland, og at vi hver for sig må kæmpe os til en god pris og nogle gode vilkår...

God eftermiddag :)

Peter

KL
KL Oct 16 '15

Høre også gene om der kan tilbydes noget mere attraktivt :)

PeterE
PeterE Oct 16 '15
KL, der var desværre ingen interesse fra selskaberne så jeg lukkede initiativet ned igen. Desværre.
EW
EW Oct 22 '15

Hej! Jeg taler lige med min forsikringsagent, jeg har fået min forsikring til 14.000 / år, ved 40.000 årlige kilometer.. (90D) Tror det er rimeligt billigt. Hvis han skal sætte et gruppetilbud sammen, hvor mange er vi så ? - er der nogle der har en ide om hvor mange der er på dette forum, så vi kan kalkulere en smule, måske antage at 30-40 % vil springe på et sådan tilbud ?

Icebreak
Icebreak Oct 22 '15
Har netop køb S85D til 860.000. Bor i Århus. Fik to tilbud. Alka 7800 -selvrisiko 4000. GF 8800 men med klubmedlemskab som typisk giver 10-15% retur netto 7400-7800 selv risiko 4500.
Forummets indlæg er redigeret af Icebreak Oct 22 '15
KXR
KXR Oct 22 '15
EW
Mange her på forum har forsikringer i området 5-8000kr, så din forsikrings konsulent skal op på mærkerne hvis det skal være attraktivt.......
DeaconWP
DeaconWP Oct 22 '15

Jeg synes I glemmer den ikke uvæsentlige detalje, at EW har sin forsikringspris ud fra, at han så må køre 40.000 km pr år. Med så mange kilometer kommer præmien altså ofte opad.

EW, jeg tror det er et utaknemmeligt job at stå for et fælleskøb, der ikke snævres ind med færrest mulige valgmuligheder.

Og nej, jeg tror mere på højest 5 % deltagelse ved gruppe forsikring.

Mboe05
Mboe05 Oct 22 '15

Jeg har lige fået et tilbud til min S85D fra Alm.Brand som Pluskunde på 13.000 / år inkl. 20.000km.

Selvrisiko 7.500.

Prisen er same for en P85D.

Så jeg må lede videre, da det er dobbel pris af flere andre.

laslun
laslun Oct 22 '15

Jeg får min Tesla til december, S85 fra 2014. Hos Tryg vil de have 10.600, kører 30.000 km med en selvrisiko på 3000 kr for kaskoskader.

Hos Alka ville de have jeg skulle samle mine forsikringer, hvis jeg skulle forsikre en Tesla, prisen ville være 13.000 kr og ingen samlerabat på forsikringerne.

Mack
Mack Oct 23 '15

Hvis I har et aps. kan Codan lave en privatforsikring til 6700 kr. aps´en skal bare stå som sekundær bruger af bilen.

carbro
carbro Oct 23 '15

Hej Mack, lyder interessant med den pris hos Codan, hvis man sætter ApS som sekundær bruger. Hvad er betingelser for denne pris?

Tænker her på om man skal samle alle forsikringer hos dem, antal km. pr. år, postnummer, og krav om GPS tracker?

På forhånd tak.

Pim
Pim Oct 23 '15

Og nu har Tesla fjernet info om hk på deres side, så måske P85D ejere nu kan få en billigere forsikring hvis vi ikke længere skal betale for 691hk.

Mack
Mack Oct 24 '15

Det er ved 20.000 km om året. ingen krav om gps. har alle forsikringer ved Codan.

MusenDK
MusenDK Nov 23 '15

+1 Godt indlæg.

Sider: « 1 2 3 4 5 »