Loading...
dk

Bilforsikring til Tesla fra kr. 6.495 uden krav om tegning af andre forsikringer | Tesla Forum

Global
Global Sep 6 '15

Global Forsikring tilbyder via QBE en bilforsikring til både private og firmaer der er

" Let at forstå, til at betale" og uden krav om tegning af andre forsikringer og ingen krav om GPS sat. overvågning.

Bestil forsikringen på www.globalforsikring.dk

Prisen er ens for alle, uanset postnummer, antal km pr. år m.m. eneste krav +25 år og ingen skader de sidste 3 år og kørekort i min. 3 år.

Forsikringen dækker :

Ansvar, kasko og glas - fastpræmie, prisen stiger ikke ved skader.

Selvrisiko kr. 5.000 ( glas kr .1.995 )

Årlig pris kr. 6.495  ved nyværdi incl. udstyr max kr. 750.000

Årlig pris kr. 8.495 ved nyværdi incl. udstyr max. kr. 1.000.000

Husk i "kommentar til ordre " feltet at notere "medlem af Tesla Forum " for at ovennævnte priser vil være gældende, ligeledes forudsætning at præmien opkræves årligt. - alternativt ring til Global Forsikring på

Tlf. 82 30 36 10 hverdage mellem 9-16 for tilbud og tegning af forsikring - husk at have oplysninger om nuværende selskab og policenummer klar..

Prisen er ens om man indregistrere bilen privat eller i sin virksomhed.

Dennis Knudsen - 20238988

 

 

 

VH
VH Sep 6 '15

Det ser umiddelbart ud til at være en fornuftig pris. Er der forhøjet selvrisiko, såfremt køretøjet er lånt ud til en fører under 25.

Global
Global Sep 6 '15

Der er IKKE forhøjet selvrisiko hvis fører er under 25 år

kr. 5.000 i selvrisiko uanset hvem der kørte bilen da skaden skete .-)

Dennis Knudsen

Pim
Pim Sep 6 '15
Og hvis faktura lyder på 1.001.000 kr. ?
Global
Global Sep 6 '15

Så kan Global Forsikring ikke tilbyde forsikringen, de laver kun forsikring op til max. kr. 1 mio.

Dennis 

SuneH
SuneH Sep 6 '15

Hvilken pris kan I tilbyde til en S70 RWD med en nypris UNDER 600.000? Min står til 595.000, endda med soltag og metal lak.

NT_nofuel
NT_nofuel Sep 6 '15

Er det med vejhjælp?

Global
Global Sep 6 '15
Hej SuneH

Årlig pris kr 6.495
Du kan bestille på www.globalforsikring.dk
Dennis
Global
Global Sep 6 '15
Hej NT82

Vejhjælp koster 595 pr år
Dennis
Arnten
Arnten Sep 6 '15

Hej Dennis

Hvis man har haft en skade indenfor de seneste 3 år kan man så ikke komme i betragtning eller er det blot en anden pris? (har haft én skade de 10 år jeg har haft bil, men den er uheldigvis for 2 år siden) 

lysmanden
lysmanden Sep 6 '15

 

Kan du også finde ud af at klippe mit hår på en flot lækker måde?

Spøg til side. Lyder som en skarp pris, men kender ikke firmaet. Måske det er på tide med en pris tjekker

Er det bilens pris ved købs tidspunktet i tager udgangspunkt i eller dags prisen? Min er steget fra 910.000 ved køb til 1.025.000?

BTW. Hvis det umulige sker og bilen brænder op pga en korstslutning i batteri pakke ( det sker den 1 januar 2016 ) hvad sker der så? Er det en genelevering med reg afgift, udbetaler man det beløb man har givet eller det beløb bilen koster på daværende skade tidspunkt uden afgift? Hvordan forholder forsikringen sig til hvis der kommer eks 180% afgift på? Stige præmien eller??

 

 

Forummets indlæg er redigeret af lysmanden Sep 6 '15
Bianco
Bianco Sep 6 '15

Hvor kan man finde mere info om Global Forsikring? 

Deres hjemmeside går lidt let hen over hvem de er og hvad de har at stå imod med (ud over en villa i et sølvbryllupskvarter).

Og når nu de kun er et argentur, hvem er det så i virkeligheden man tegner forsikring hos?

Chris
Chris Sep 7 '15
I indægget står der det er via QBE. De har lidt mere information på deres site.
Global
Global Sep 7 '15

Hej Lysmanden 

Det er den oprindelige nyværdi der tages udgangspunkt i.

Mht. evt. registreringsafgift pr 01.01.2016 - Forsikringsselskaberne vil formentlig hæve priserne, da der på tegningstidspunktet blev taget udgangspunkt i en markant lavere pris og kunderne vil næppe være tilfreds med en erstatning excl. evt ny afgift.

Dennis 

Global
Global Sep 7 '15

Hej Bianco

Global er et forsikringsagtentur som formidler forsikringen ( et alternativ til en assurandør ), så om agenturet eller din assurandør bor i kæmpe villa i whiskeybæltet eller i en villa i sølvbryllupskvarter er underordnet, da det er forsikringsselskabet som betaler når skaden sker :-) 

Forsikringsselskabet er QBE Insurance, et af verdens største selskaber, med afdeling i København.

Dennis 

 

Global
Global Sep 7 '15

Hej Arnten

Send en PM omkring skaden, så undersøger jeg mulighederne

Dennis 

krumling
krumling Sep 7 '15

Ærgerligt når min nypris incl udstyr lige sniger sig op på 769.000 :-/

Ved i om man man kan "sætte" nyprisen til 750.000 kr.? (Dvs. man æder selv de 20k ved evt. totalskade) 

 

 

Forummets indlæg er redigeret af krumling Sep 7 '15
hbtesla
hbtesla Sep 7 '15

Hej svarer det her på spørgsmålet om hvilken udbetaling man får hvis bilen bliver totalskadet efter 2016?

 

•Reparationen af din bil. Er skaden så stor, at reparation ikke kan betale sig, får du en kontant erstatning, der svarer til det, en tilsvarende bil koster.

MusenDK
MusenDK Sep 7 '15

Hej. Jeg er kommende ejer af en Model 85D, kan man stole på www.globalforsikring.dk ?

Jeg kender dem ikke, men synes der her er en delæ omtale, og da inden er negative, kan jeg gå ud fra det er positivt ?

 

Er der andre erfaringer ? adnre selskaber der byder ind ?

Bianco
Bianco Sep 7 '15
Det er QBE du reelt laver forsikringsaftalen med.
Sider: 1 2 3 »