Loading...
dk

Whispbar med ski rack | Tesla Forum

webercarbmann
webercarbmann Sep 11 '15

Hej alle. 

Hermed første livstegn på denne side fra undertegnede.  Jeg har længe læst med på denne side og i går kom vi så til at  bestille vores Tesla. Det bliver en S70D Obsidian black, med glastag og sorte next generation sæder. Lavering okring 1 dec. 

Allerede i uge 53 skal vi på den første længere tur med bilen, på ski til Østrig. For at have vores ski med, skal jeg have fat i en Whispbar med ski racks. Jeg tænker at der måske er andre der har disse stående ubrugte det meste af tiden. Kort sagt er der nogen der vil udlåne/udleje disse i uge 53? Lidt mønt/druesaft tilbydes. 

Vh. Peter Jensen. 

webercarbmann
webercarbmann Nov 11 '15

Hej alle. 

Nok ikke mange der har disse Whipbar`s :)   Problemet med ski i/på bilen er nok nærmest løst da det er gået op for mig at skiene kan lille inde i bilen. Hæ... Hvis man folder splitbagsædet ned, er der stadig plads til at to store unger sidder godt bagi OG plads til mine 190 cm ski så vidt jeg kan se det.  Jeg har ikke fået bilen endnu så derfor kan jeg kun spekulere.... Fedt at skulle undvære at have ski på taget. Det hyler og piver når man kører og de ruster når de ligger og bliver sprøjtet til med saltvand. Er der andre der har prøvet det med ski i bilen?   Vh Peter

Hank
Hank Nov 11 '15
Ja, jeg gjorde præcist som du beskriver, og det fungerer perfekt.
Mvh Henrik
webercarbmann
webercarbmann Nov 11 '15

Hej Henrik. 

Tak for svar. Og de længste ski var hvor lange? 

Vh. Peter