Loading...
dk

P90D til Danmark | Tesla Forum

Renedyhr
Renedyhr Sep 11 '15

Nogen som ved hvornår de første P90D kommer til Danmark? Min står til: November - Begyndelsen af december. Håber den kommer før 1/1-2016...........

Hookmaker
Hookmaker Sep 11 '15

Rene, vi er SLET ikke interesserede i at høre hvornår din kommer......;-) ;-)

priess
priess Sep 12 '15

P90D ser ud til at være prioriteret op m.h.t. levering - der er i hvert fald kortere tid fra bekræftelse til forventet levering end de "mindre" modeller. 

Bekræftede selv 24/8 og står til levering slut oktober/november. Hvis det holder, er det imponerende.

Tue
Tue Sep 12 '15
@priess. Helt enig. Fik også først november, og lidt senere start december, men nu står den til slut oktober/start november.
lysmanden
lysmanden Sep 12 '15

hvis telsa overholder aftalen så skulle min komme i start af november......med eller uden ludicrous

lysmanden
lysmanden Sep 12 '15

det er vel som da p85d kom på markedet. Os der havde købt senere end eks s85 fik leveret hurtigere end de andre, af hensyn til brandingen for firmaet

lysmanden
lysmanden Sep 21 '15
Er der leveret nogle p90d til dato? Jeg vil gerne vider om det gør en forskel fra p85d til p90d? Om det er pengene værd eller om det er 2 overhalinger på motorvejen og så er den ekstra strøm brugt??
LP
LP Sep 24 '15

Så kom dagen! Leveringsdato 30.9 for P90D, med eller uden ludicrous..:)

KS
KS Sep 25 '15

Tråden tilbage, tak - den går vist reklamevejen.

krumling
krumling Sep 25 '15

@Ken 

?

KS
KS Sep 25 '15

@krumling:

Reklame og scrap fjernet.

Første P90D prøvekørt i DK i dag - der er spark i den - næsten lige så meget som Insane gav i "gamle" dage - dvs. inden 22 april.

lysmanden
lysmanden Sep 30 '15

underligt for der burde jo ikke være forskel på p85d og p90d?