Loading...
dk

EV Safety Training | Tesla Forum

PEB
PEB Sep 15 '15

Jeg ved ikke om det har været vist før, men hvis man kan nænne det, så prøv at se fra 26:43

https://www.youtube.com/watch?v=jCoUhy2Ypb8

Hookmaker
Hookmaker Sep 15 '15

Har været vist før - det interessante i den video er de fede powertools, - de mangler seriøst i mit værksted. Specielt gad jeg godt eje hummerkloen....;-)

Genild
Genild Sep 15 '15

Den film skal R2-D2 godt nok ikke se, så tror jeg ikke at hun tør stå alene udenfor når det er blevet mørkt.

Henrik, du behøver slet ikke den slags tools, du skal bare skifte batteriet i fjernbetjeningen, så er det meget nemmere - men jeg har mødt mangen en mand, der godt kunne bruge netop hummerkloen til at fiksere ungen, når familiens nytilkomne skulle skiftes.

Hookmaker
Hookmaker Sep 15 '15
@Genild, tro mig - Der er ikke det stykke værktøj der ikke KLÆBER til mig, og jeg har BRUG for den hummerklo, jeg ville kunne finde masser af ting at klippe i, og den ville stensikkert få min kones æresplads i giftesengen!
Genild
Genild Sep 15 '15

Henrik, det kan godt være at jeg er lidt en piveskid, men jeg tror skisme ikke at jeg turde slukke sengelampen, hvis den bedre halvdel lå og fumlede med sådan en metalhummerklo.

I øvrigt vil det være umuligt at få sin skønhedssøvn, hvis man skulle ligge og rode rundt til larmen fra den transportable hydraulikpumpe.

Gustavsfar
Gustavsfar Sep 15 '15

LOL

Hookmaker
Hookmaker Sep 15 '15
Genild, du misforstår: konen ryger sgu da ind i stuen!
Genild
Genild Sep 15 '15

Nåhhh - og hvis du beder hende om at hive stikket ud til hydraulikpumpen på vej ud, skulle der jo være nogenlunde ro til at ligge og nusse med kloen.

Men hvis du skal op og på det lille hus om natten, ville jeg nok lige skrue lidt ekstra op for varmen i stuen Henrik, for ellers er jeg bange for at du glider på den frosne overflade derinde (i øvrigt er der mange lidt oppe i årene, der brokker sig over at vågner om natten, og skal en tur ud på det kolde badeværelsegulv - det synes jeg er underligt, for senere ville de samme ønske at de vågnede inden de lettede trykket).

Hookmaker
Hookmaker Sep 15 '15

F...k hydraulikpumpen, bare giv mig kloen!....;-)

Genild
Genild Sep 15 '15

Njahhh, lige der hopper jeg nok af Henrik, jeg er næsten lige så glad for værktøj, som landmændene er for deres dyr, men så heller ikke længere.

Mvh Lars, der mener at en rigtig mand aldrig går ned grundet mangel på værktøj