Loading...
dk

Udsolgt T Sportline TST 19" fælge. Udsolgt. | Tesla Forum

DeaconWP
DeaconWP Sep 16 '15

Hej.

Sælges, da de ikke passer til en model X.

Der medfølger originale TPMS ventiler til den nye model.

Send PM.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Dec 1 '15
DeaconWP
DeaconWP Sep 23 '15

De er helt nye. :-)

DeaconWP
DeaconWP Oct 6 '15

Og der er selvfølgelig lige så meget garanti på disse fælge, som ved de andre leverandører.

De er egnet som vinterfælge.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Oct 6 '15
DeaconWP
DeaconWP Oct 16 '15

Bemærk, ny pris på disse flotte fælge.

Hvem kommer først?

RobertJ
RobertJ Oct 16 '15

Ha ha Deacon, er den nye pris inkl afgift?

DeaconWP
DeaconWP Oct 16 '15

Ja, det er en weekend pris. Jeg trænger til nye briller, så da jeg så de koster 7.500, må jeg lige se, hvordan jeg får råd til dem.

Så nu forsøger jeg at fremme salget.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Oct 16 '15
tesiola
tesiola Oct 16 '15
Hej dracon
Jeg vil gerne vide hvad den samlede pris er for 4 fælge og cont. Dæk?
Mvh Ole (tesiola)
DeaconWP
DeaconWP Oct 16 '15

Med Conti dæk fra Autohjørnet i Køge.

28.000 leveret på din adresse.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Oct 16 '15
2LEGS
2LEGS Oct 27 '15

Ærgeligt at du ikke bor i Aalborg, Jeg er Optiker...Så det med briller kunne jeg hjælpe dig med.... Søger selv efter vinterdæk...Har lige købt S70D...på sommerdæk...(de har da tabt sutten hos Tesla, på det punkt)

DeaconWP
DeaconWP Oct 27 '15

uhm, jeg har lige været til synsprøve ved Synoptik i Viborg. Så nu skal jeg lige finde sedlen med stelnummeret igen, så jeg kan få det stel, som vi kiggede på i sidste uge. Det bliver en billig brille, 4.300 ialt.

De er vist også tæt på at være solgt.

2LEGS
2LEGS Oct 27 '15

Nå anyway, det var jo også lidt i sjov...held og lykke med salget

DeaconWP
DeaconWP Nov 3 '15

Så er der lidt billeder af fælgene:

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Nov 3 '15
FrederikC
FrederikC Nov 3 '15

Jeg skal nok også få taget nogle billeder af de andre farver, har bare ligget lidt underdrejet her hen over weekenden - Det er sku hårdt arbejde at flytte rundt på 160 fælge ;)

DeaconWP
DeaconWP Nov 4 '15

Jeg har lige haft besøg af en glad Tesla ejer, der har originale 21" turbine hjul i Metal grå, som dem her. Det var fantastisk som de ligner hinanden, ned til næsten mindste detalje. Hvis man ikke har dem lige ved siden af hinanden, kan man faktisk ikke se forskel på dem.

Og vi blev enige om, at de originale møtrik skjulere sagtens kan bruges på de nye fælge.

Det bliver meget svært at skelne en evt farve forskel. Så det er fornuftigt nok, at T Sportline kun har dem i sorte.

DeaconWP
DeaconWP Nov 20 '15
Måske det lige er på sin plads at fortælle, at jeg også har et sæt i Brilliant Silver til salg.
Bruger jo de billigere 19" dæk, men ligner jo de originale 21" Turbine fælge.
DeaconWP
DeaconWP Nov 26 '15

Ny pris, da jeg har købt briller til kun 4.300 kr.

Stadig inklusive TPMS til Autopilot modeller, og du kan væle mellem Metal Grey og Brilliant Silver.

Klaus_
Klaus_ Nov 26 '15

Nu har jeg læst tråden igennem to gange - og nogen mener at jeg også trænger til briller - men jeg kan altså ikke finde ud af hvad den nye pris er... men hvis det er 4300 kr, så er det godt nok billigt :-D

For at opsummere, så sælger du altså 2 sæt 19" TST fælge, hhv. Metal Grey og Brilliant Silver, og der er TPMS med til begge?

DeaconWP
DeaconWP Nov 26 '15

Jeps. Og jeg redigerer også  i overskriften, når jeg synes det er nødvendigt. (ændret fra 20 til 18)

:-)

Og nej. Det er pr. sæt á 4 fælge, hvis nu det spørgsmål skule dukke op senere. :-D

Klaus_
Klaus_ Nov 26 '15

Ahhh okay. Men, var det ikke et af de sæt der blev hentet hjem til 14-14.500 kr i gruppekøbet for nogle måneder siden?   Det var faktisk derfor jeg ikke troede at de 18k i overskriften var den nye pris, for så var de da steget lidt :)

DeaconWP
DeaconWP Nov 26 '15

Jo, det er ganske korrekt.

Jeg har investeret en slat penge i 6 sæt, som jeg fik hjem, med ventiler.

Som en slags service for dem der er kommet til forum siden hen, og ikke nåede at være med i første runde.

Så det har jeg beregnet en form for avance på. Og prisen er stadig væsentlig lavere end hos de rigtige butikker, der også sælger dem. Jeg er jo nok en jysk klunser. Eller købmand.

Sider: 1 2 »