Loading...
dk

Opticoat i Glostrup - København | Tesla Forum

Abildskov
Abildskov Sep 17 '15

Kære Tesla Ejere

Det skal ikke være en hemmelighed at der er kommet et professionelt Detailing Værksted mere i København. Jeg har været forbi dem flere gange for at få min bil vasket og fået gloss på lakken.

Det er folk som har mere end 20 års erfaring med Detailing af biler og arbejder for Iveco, Mercedes og mange andre mærker.

De er virkelig dygtige og man kan bare fornemme at det er nogle som ved noget om lak.

De kan også rense jeres top i bilen og arbejder med rengøring af lofter m.m. for DAS.

Kig mere here på

http://www.kbh-bilpleje.dk/

Eller ring til Ronnie på 40956337

lysmanden
lysmanden Sep 21 '15
Hej Gert. Lyder spændende. Kan de tilbyde akkurat samme Opticoat behandling som den Morten fra detail bilpleje? Eller er det blot en almindelig behandling? Der er jo massere der tilbyder behandling af biler, men som jeg er orienteret skulle Optocoat være den optimale til Telsa lakken

Morten Er jo kanon dygtig til Tesla lakken og jeg får ( forhåbentlig ) snart min nye bil.
Læste også et sted at autoskadestuen skulle lave behandling men kan ikke huske om det var samme Opticoat som Morten ???
DeaconWP
DeaconWP Sep 21 '15

lysmanden: Jeg har kigget ind på deres hjemmeside. Der ser jeg, at de tilbyder fuldt program af Opticoat. Så svaret må være Ja. Og det er samme Opticoat produkter de tilbyder alle tre steder.

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Sep 21 '15

Opticoat er opticoat - Coatingen tager ca 1,5 - 2,5 time at påføre, det er forberedelsen inden coatingen der skiller fårene fra? ja hvad siger man ? :)

lysmanden
lysmanden Sep 21 '15
Interesant Deacon :). Men kan man mon ikke selv gøre det på bilen?
DeaconWP
DeaconWP Sep 21 '15

Den forstod jeg ikke lige.

lysmanden
lysmanden Sep 21 '15
Ok så læste jeg lige Mortens indslag. Tænker at jeg nok lader være med at forsøge selv.

Kan ligesom forstå at forarbejdet er alt afgørende og hvis en af processerne fejler så går det galt. Det er vel egentlig meget logisk og som så meget andet håndværk. Det er forarbejdet der tager tid og går forskellen. Skulle jeg nok Lige have tænkt over da jeg prøvede at lægge fliser i indkørslen

Ja ja , der er jo nok en årsag til at man har en uddannelse bag sig i div. Håndværker fag.
Kbhbilpleje
Kbhbilpleje Jan 12 '16

Kære Tesla ejere.

Til dem som ønsker Opti-Coat behandlinger så har vi stadig et par ledige tider i Januar. 

Mvh.

Ronni

40956337

www.kbh-bilpleje.dk

Kbhbilpleje
Kbhbilpleje Jan 21 '16

Kære Tesla ejere.

Her er lagt lidt inspiration ind på Opti-Coat, hvis man ønsker at få sin Tesla coatet. 

Mvh.

Ronni

Københavns Bilpleje 

40956337

Bilplejendk
Bilplejendk Jan 21 '16
Jeg giver morten fuldstændigt ret, det er for-arbejdet der gør den store forskel, her kræves der virkelig omhu og viden for at opnå et godt resultat. Og omhyggelighed før og under behandlingen er ekstremt vigtigt også.
Kiefer
Kiefer Jan 21 '16

Jeg var så "heldig" i sidste uge at få lov til at vente i to timer på en kollega der skulle hente mig i forbindelse med jeg havde afleveret bilen hos Morten. 

Jeg må nok sige jeg var imponeret over den måde de går til bilen på, yderst professionelt og bare det at se en stå med noget der ligner en hårtørrer og tørrer min bil, jeg fik jo næsten helt tårer i øjenene :-)

Og det var jo først efter de ca. 2-2,5 time at de rent faktisk var klar til at begynde og polere på bilen, den forudgående tid var gået med bare at vaske bilen. Specielt var jeg meget imponeret over hvor let de fik fælgende rene uden brug af hverken børste eller knofedt...

/Martin

lysmanden
lysmanden Jan 21 '16
Kiefer du er jo slet ikke i tvivl mår du har talt med Morten så føler du dig overbevist om at han er pisse professionel og har styr på stumperne. Så meget viden og know how læser man sig altså ikke lige til. Learning by doing. Nå ja så kan vi ikke komme uden om at Morten har haft over 200 tesla biler imellem hænderne . Temmelig godt erfarings grundlag
lysmanden
lysmanden Jan 21 '16
Kiefer du er jo slet ikke i tvivl mår du har talt med Morten så føler du dig overbevist om at han er pisse professionel og har styr på stumperne. Så meget viden og know how læser man sig altså ikke lige til. Learning by doing. Nå ja så kan vi ikke komme uden om at Morten har haft over 200 tesla biler imellem hænderne . Temmelig godt erfarings grundlag
Kiefer
Kiefer Jan 21 '16

lysmanden: Ifølge Morten er tallet nærmere 350 teslaer der har været en tur forbi Odense. Men udover det er jeg helt enig. 

/Martin

TeslaFreak
TeslaFreak Jan 22 '16
Citat fra Kiefer

lysmanden: Ifølge Morten er tallet nærmere 350 teslaer der har været en tur forbi Odense. Men udover det er jeg helt enig. 

/Martin

351 på mandag når han får min forbi, glæder mig :)

kps
kps Jan 22 '16
Har fået foretaget den fulde Opti-Coat behandling hos Københavns Bilpleje i Glostrup. Må sige jeg er imponeret. Meget professionel tilgang og et særdeles flot resultat, smiler stadig.
Et lille fif, er i til nano behandling af forruden, så få også behandlet bak-kameraet, det fungerer også, specielt med betydeligt bedre billede i regnvejr.
/Kim
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jan 23 '16

Kps: ja Ronnie har virkelig styr på det hos kbh Bilpleje. ..! Og tak for info omkring coating af bakkamera.jeg har gjort det nogle gange, men vil gøre det til standart praksis  fra nu af ved coating af forruden. Tak for feedback.

Ps: undskyld til min ven Ronnie fra kbh Bilpleje fordi jeg skriver i tråden ;)

Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Jan 23 '16
lysmanden
lysmanden Jan 23 '16
Kiefer: nu er det så 351 han har lavet !!
Har netop hentet min og fået den nye Opticoat pro plus verision 2016 på min nye bil. Det er virkelig et sandt mesterværk. Han er sku en troldmand ham Morten.
Gosh den står som et suttet bolsche
Kan virkelig anbefale dem der endnu ikke har fået det lavet , at køre et smut over forbi og få det lavet.

Han henter og bringer til banegården og da jeg hentede den var den fuldt opladet.  Det er sku god service !!!

Kbhbilpleje
Kbhbilpleje Jan 25 '16

Hej Morten. Det er da hyggeligt du kigger forbi, du er altid velkommen i tråden:)

Omkring behandling af bakkameraerne i forbindelse med forrude behandlinger, så har vi kun haft positivt feedback.

Problemet med dråber og tågen skærmbillede bliver væsentligt reduceret efter sådan en kamerabehandling. :)

Vi tales ved. 

Fortsat go dag til jer derude.

Mvh. 

Ronni 

40956337

Københavns Bilpleje

www.kbh-bilpleje.dk