Babystol (0-12md) er hip som hap. Har en brugt Emmaljunga firstclass 0+, som vi netop er færdige med. Den model med beige kunstlæder.
Nu 3 år efter, er min anbefaling stadig den samme.
Römer King stolene, med indbygget tilt / ligge funktion er den bedste til Tesla bagsædernes urokkelige nakkestøtte.
Man monterer barnestolens ramme med isofix (isofit) eller / og sele, rammen forsætter barnesædet ud og op der dermed går fri af nakkestøtten. Sædet har eget 5 pkt harness. Man har sidde og ligge funktion til spirevippen, det guld. Børn sover meget i bilen!
Mit sæde er en generation tidligere end dem på markedet idag, men tror dimensionerne er ens.
Som nævnt tidligere i #7, jeg bruger stadigt et sort tæppe, model billig polyester fra jysk, foldet et par gange til under stol og op af stolryglæn.
Der kommer til at lande lidt babyfoder ud over siden, tæppet er hurtigt at vaske.
Mit Römer Kidfix SL er stadigt i brug, dog med samme problemer bagi som andre modeller/mærker. Ældste knægt sidder derfor oftest på passagersædet.
Britax B-Motion 3 er et godt klapvognsvalg. Den passer perfekt i (classic)Trunk og kan skubbes helt ind i trunk boksen mens der ligger ladekabler osv.