Hej,
Er der nogen, som kan sige noget erfaringmæssig omkring, hvor sart den lyse læder kabine er?
Vi synes den er super flot, men er bange for hvor længde den vil være det, når bilen skal bruges :-)
På forhånd tak
Hej,
Er der nogen, som kan sige noget erfaringmæssig omkring, hvor sart den lyse læder kabine er?
Vi synes den er super flot, men er bange for hvor længde den vil være det, når bilen skal bruges :-)
På forhånd tak
Hej THX
Jeg havde det i min første og har også bestilt det i den der forhåbentlig leveres i nov/dec
Jeg oplevede at de til at starte med tog farve af nogle af vores jeans. Jeg rensede dem ned og gav dem en god gang skindpleje (jeg brugte et produkt der også bruges til møbler)
Herefter har der ikke været nogle problemer overhoved :-D
Vi ville have bestilt det. Men efter at have set nogle af Bjøn Nylands YouTube videoer blev vi enig om at droppe det. :-)
Mine lyse sæder så rigtig slemme uge i forrige uge (efter 7000 km) men efter en gang læderrens i Køge (Under SuC opladning en kedelig aften) så ser de ud som nye igen. Det er helt vildt hvor mørke mine microfiber applicatorer blev :-)
http://shop.bilvask.nu/laederpleje
Efter at have kørt over sommeren i nye mørkeblå og sorte jeans, ser mit førersæde ofte efter et par uger slemme ud, men microfiber og vand og vupti så er de som nye. Så får de lige en opti læderpleje, sådan bare for at bruge det produkt man har brugt penge på...;-)
Takker for svarene og links. Vi tager "chancen" :-) med lyst læder og nok også lidt knofedt ;) ind i mellem
Ser frem til at modtage min MS sidste på året :-) og havde tænkt at sikre at jeg kunne få behandlet lædersæderne med en coating, imprægnering til at starte med. Har nogen erfaring med om det er Poorboys, Optimum, CQuartz eller Chemical guys produkter der er bedst til opgaven.
Hej,
På forhånd tak
Hej,
Jeg gætter på at Next-gen lædersæderne i Tesla Model S er anilinlæder eller semi-anilin, i hvert fald meget lidt behandlet. Det plejer at være noget man betaler ekstra ekstra for hos BMW/Audi/Mercedes. Anilinlæder er mere behageligt da det er åndbart og blødere, men tilgengæld ikke så slidstærk og mere modtageligt for skidt og afsmitning af farver fra jeans f.eks..
Så ja, det lyse læder vil nok kræve mere pleje, men vil tilgengæld nok også være umagen værd.
Nu får jeg først min bil på onsdag med sorte next-gen sæder, så har ikke selv erfaringerne.