Loading...
dk

Invitation til Model X launch. | Tesla Forum

DeaconWP
DeaconWP Sep 21 '15

Hej. Nå, havnede et forkert sted...

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Sep 21 '15
Lund
Lund Sep 22 '15
Drop læder sæderne Deacon WP og kom afsted, du har ventet så længe og trofast. Jeg kan huske du stadig holdt fast i din X reservation da tøsedrenge som mig hoppede fra købte en D. Husk kameraet!
DeaconWP
DeaconWP Sep 22 '15

Der er mange ting jeg gerne vil droppe. Men det ser ud til, at de lige nu alle er tvungne optioner i en Model X Signature.

Det er lidt derfor jeg er på jagt efter at måtte købe en Founders edition. Den er jo til basis pris.

Nå, jeg må se hvad jeg beslutter mig til, når det er min tur til at konfigurere.

NOELON
NOELON Sep 22 '15

Har også fået invitationen, men tager ikke derover.

KS
KS Sep 22 '15

Jeg fik den også, selvom jeg ikke har en X reservation. Men måske fordi jeg har fået retten til en Founders edition?

Bjarni
Bjarni Sep 22 '15

Jeg har underligt nok ikke modtaget den. Og jeg har også fået retten til en Founders Edition. Og så er jeg tilfældigvis i Californien den dag. Så jeg må lige have fat i Tesla i morgen og høre om de har glemt mig. Ellers vil jeg (og min kæreste) da gerne inviteres med hos nogen der har fået invitationen...

NOELON
NOELON Sep 22 '15

@Bjarni: Du må meget gerne få min invitation - uden mig. Hvis interesse, så send en PM.