Loading...
dk

Brugt Model S til salg | Tesla Forum

henrik_dk
henrik_dk Jan 14 '15
Citat fra Baronen

Det kan også tænkes, at folk bare gerne vil have det nyeste nye :-) Ligesom med elektronik, navnlig Apple produkter. Desuden ser Tesla'en ikke ud til at tabe så meget i værdi, som folk i branchen først antog.

Så må vi jo bare håbe, at der også er et marked for 2. og 3. generations Tesla´er med gammel elektronik  ;-). Ligesom der er med iphone 4 og 5. Hvorimod der ingen salg er i iphone 3...

Jeg kan forstå, at mange vil have den nyeste telefon og skifter model måske flere gange om året. Men det er så også telefoner til 4000-5000 kr og ikke en bil til 800.000 - 1.000.000 kr.

Forummets indlæg er redigeret af henrik_dk Jan 14 '15
Hookmaker
Hookmaker Jan 14 '15

Hallo, der er da feks. et kæmpe marked herhjemme for at importere feks. forrige generations BMW 5 serie - den er da ligeså langt fra den nye 5 serie. Der er INGEN sammenligning med et køb og smid væk produkt som feks. en skide iPhone!

kajakaj
kajakaj Jan 14 '15

Teslaen er bare den fedeste bil vi har haft og der er absolut ingen planer om udskiftning. Ny hardware i nyere modeller gør ikke den vi har ringere, og vi har endda glæde af en del af softwareopdateringerne, så vi smiler stadig bredt når vi kører i denne lækre bil.

MartinPedersen
MartinPedersen Jan 14 '15

Mere vil have mere, men et eller andet sted bliver man nød til at sætte en grænse for sig selv, og så nyde det man har =)

henrik_dk
henrik_dk Jan 14 '15

Nu hentydede jeg også kun til dem der sælger deres 6 måneder gl. Tesla samme dag, som der annonceres en ny P85D. Hvilket jeg mener er galskab....

Jeg mener ikke, at import af afgiftsbefængte BMW 5´ere kan sammenlignes med brugt markedet for el biler. Og jeg ejer faktisk en importeret BMW 535d fra forrige generation, som jeg forsøger at komme af med i et næsten ikke eksisterende brugt marked for den type biler inden, at jeg bestiller en P85D...

Forummets indlæg er redigeret af henrik_dk Jan 14 '15
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13