Loading...
dk

Sprinkler/blink | Tesla Forum

Bluecoffee
Bluecoffee Feb 28 '14

Mange har allerede skrevet om den mærkelige placering af fartpilot/afviserblink/gearvælger, men i hvert fald én ting trænger til et nyt design: Sprinklerknappen sidder på stangen til afviserblink og det lange lys. Meget upraktisk. Jeg kommer stort set til at blinke af modkørende, hver gang jeg trykker på knappen til sprinklervæske. Nogen smarte tips til at undgå det?

KS
KS Feb 28 '14

Det er et spørgsmål om at tilpasse sig.

Har kørt Mercedes i flere år, så for mig falder det helt naturligt!. Rattet og styringen kommer fra Mercedes, det var lettere for Tesla at tage noget der virkede fra en af deres medejere, og så anvende dette i bilen.

Kiefer
Kiefer Feb 28 '14

Helt enig. det at betjeningen på så mange områder ligner Mercedes har bestemt også været en positiv indgangsvinkel for vores famile der udelukkende har kørt Mercedes de sidste 10+ år.

Der er rigtig mange dele/komponenter der kommer fra Mercedes på en Tesla.

/Martin

Raymond
Raymond Mar 1 '14

@Martin,

Men det er lidt nederen for os andre, som er vant til ordentlige placeringer af betjeningsstilkene ;-)

Forummets indlæg er redigeret af Raymond Mar 1 '14
muller
muller Mar 1 '14
+1
Hookmaker
Hookmaker Mar 1 '14

+1 Hehe

Kiefer
Kiefer Mar 2 '14

@Raymond: Jeps, helt enig, sådan har vi også altid tænkt herhjemme, altså indtil Telsa kom på markedet, at det jo måtte være nederen ikke at have en Mercedes ;-)

/Martin