@edge. Det er lige det den kan :)
@Kristian. Nej kan godt se at den er hoppet direkte fra Sjælland og så til det jyske. Øv øv...
@edge. Det er lige det den kan :)
@Kristian. Nej kan godt se at den er hoppet direkte fra Sjælland og så til det jyske. Øv øv...
Ja men så kan der vel ikke gå længe inden den også kommer til Udkantsdanmark :-)
@Maho. Du burde kunne vælge energymeter i det lille display. Det viser det aktuelle forbrug jf. eksempelvis dette videoklip:
https://www.youtube.com/watch?v=XZ5U6UMUteA
@fmm1000. Hvad kan den hill holder? Jeg savner sindssygt den funktion, der i en Audi hedder hold assist. Den gør, at man ikke behøver sidde med foden på bremsen, når man holder for rødt lys, fordi bilen forbliver bremset når den først er standset, indtil speederen igen aktiveres. Det kan jeg ikke få Teslaen til. Men måske kan den med 7.0?
Når man stiller Creep til Off så ruller bilen jo ikke når du slipper bremsen. Hvis den er sat til on så prøver den jo at opføre sig som en alm. bil med automatgear - altså at den begynder at rulle lige så snart bremsen er sluppet.
Ja men så kan der vel ikke gå længe inden den også kommer til Udkantsdanmark :-)
Du ku' jo bare være kommet med til Viborg ;-)
Så opdaterer min :-) selvom den er på en meget svag Wi-Fi. Ingen push besked på en Android telefon :-(
Glæder mig....