Loading...
dk

Firmware 7.0 | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 24 '15

@edge. Det er lige det den kan :)

@Kristian. Nej kan godt se at den er hoppet direkte fra Sjælland og så til det jyske. Øv øv...

Kurt1
Kurt1 Oct 24 '15
Så kom den også til H C Andersens by, glæder mig til at bilen tager mig på et lille eventyr
Gustavsfar
Gustavsfar Oct 24 '15

Ja men så kan der vel ikke gå længe inden den også kommer til Udkantsdanmark :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Oct 24 '15
Maho
Maho Oct 24 '15
En lille beklagelse. På den nye energiviser synes jeg det er lidt synd men ikke mere kan se det præcise aktuelle forbrug. Det er jo ikke længere muligt at se om man forbruger 200, 250 eller 300 wh. Så kan de jo ligeså godt fjerne den helt...... Eller overser jeg noget?
3450rbt
3450rbt Oct 24 '15
Har lige prøvet auto-steer. Virkeligt fedt, men også lidt grænseoverskridende. Hill hold fungerer upåklageligt.
fmm1000
fmm1000 Oct 24 '15
Edge, når man kommer til et stop trykker man hårdt på bremsen. Så aktiveres en pbremse. Når man så trykker på speederen kører bilen igen. Som sagt kun afprøvet i haven, men sikker på det virker perfekt i trafikken.
Jesper74
Jesper74 Oct 24 '15

Så er der updates i Haderslev :-)

Lborch
Lborch Oct 24 '15
1 time og 1 minut :-)
Gustavsfar
Gustavsfar Oct 24 '15

@Maho. Du burde kunne vælge energymeter i det lille display. Det viser det aktuelle forbrug jf. eksempelvis dette videoklip:

https://www.youtube.com/watch?v=XZ5U6UMUteA

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Oct 24 '15
Maho
Maho Oct 24 '15
Gustavsfar1: ja, det har jeg, men min pointe er er skalaen viser "0" og næste indikering er 750w. Der imellem kan man nu kun gætte og sjusse ca forbruget
Stuckmann
Stuckmann Oct 24 '15
For satan det er fedt at køre med... Borup - København - Borup.... Og det uden hænder ;)
KimT
KimT Oct 24 '15
Citat fra edge @fmm1000. Hvad kan den hill holder? Jeg savner sindssygt den funktion, der i en Audi hedder hold assist. Den gør, at man ikke behøver sidde med foden på bremsen, når man holder for rødt lys, fordi bilen forbliver bremset når den først er standset, indtil speederen igen aktiveres. Det kan jeg ikke få Teslaen til. Men måske kan den med 7.0?

Når man stiller Creep til Off så ruller bilen jo ikke når du slipper bremsen. Hvis den er sat til on så prøver den jo at opføre sig som en alm. bil med automatgear - altså at den begynder at rulle lige så snart bremsen er sluppet.

KimT
KimT Oct 24 '15
Citat fra Gustavsfar1

Ja men så kan der vel ikke gå længe inden den også kommer til Udkantsdanmark :-)

Du ku' jo bare være kommet med til Viborg ;-)

LennartG
LennartG Oct 24 '15
Hej Lucky upgraders.
Et hurtigt spørgsmål her i ventetiden : Er telefon appen blevet forbedret ?
Er der kommet favorites i telelisten ?
edge
edge Oct 24 '15
@KimT. Hvis det er en fuldstændig flad vej, ruller den ikke, men ved langt de fleste lyskryds ruller den lige så stille frem eller tilbage, hvis bremsen ikke holdes nede. Og den nuværende hill holder synes jeg kun virker et par sekunder, før bremsen løsner sig igen, så den hjælper ikke meget. Men det lyder lovende, hvis bilen nu begynder at holde sig i ro uden at man absolut skal sidde med foden på bremsen..
PChr
PChr Oct 24 '15

Så opdaterer min :-)  selvom den er på en meget svag Wi-Fi. Ingen push besked på en Android telefon :-( 

Glæder mig....

RaskTV
RaskTV Oct 24 '15
Opdatering køre i esbjerg. Lidt syret at sidde og høre på bilen mens den opdatere.;) glæder mig til at prøve det i praksis.
Mack
Mack Oct 24 '15

Push besked på mobilen, men men men, sidder i Tåstrup, og bilen er i Odense :-(

Ledsager
Ledsager Oct 24 '15
Selv Glostrup er opdateringen kommet til. Glæder mig til at teste i morgen.
Underligt at der ikke har været en officiel melding fra Tesla om, at nu ruller det alligevel ud i Europa.
Gustavsfar
Gustavsfar Oct 24 '15

Der kom jo denne i går. Et tweet fra Elon:

https://mobile.twitter.com/...s/657685372579745793

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »