Loading...
dk

Firmware 7.0 | Tesla Forum

griffel
griffel Nov 4 '15

Hvis du trykker på T-knappen øverst i midten får du total-km-tælleren. Jeg synes også den er (for) godt gemt...

Kristian70k
Kristian70k Nov 4 '15
Den er da lige der i højre side :)
T3S7A
T3S7A Nov 4 '15

Enig med Kristian. Den er lige foran næse på Jer - I hvert fald ved biler med Autopilot udstyr. Om det er anderledes på biler uden autopilot kan godt være? 

larsenjan
larsenjan Nov 4 '15
@LBorch Genstart ved at holde de to knapper over scroll hjul nede. Så virkede det på min
Mack
Mack Nov 4 '15

hmmm. tror lige jeg skal have genstartet igen, min skærm ser overhovedet ikke som jeres....

Mack
Mack Nov 4 '15

og jeg har autopilot.

jr
jr Nov 5 '15

Hmm, ja har ikke autopilot og jeg har ikke de 2 nye app, hverken den der vises til venstre på skærmen som Kristian70k
Eller den der måler dæktryk!!

syntes det er for meget at betale 25.000 kr for en kilometertæller

hhs
hhs Nov 5 '15

Min 70D uden aktiveret autopilot har display som vist af Kristian70k. Der kan også vises dæktryk. Nogen der har erfaring med efterfølgende aktivering af TACC ? Kræver det værkstedsbesøg ?

Gustavsfar
Gustavsfar Nov 5 '15

Ja den skal en tur ind til Tesla for at få aktiveret autopiloten. Det kan ikke gøres OTA.

jr
jr Nov 5 '15

Har selv talt med Tesla om aktivering af Autopilot, du betaler 25.000 mr ved kasse 1 og de aktiver med en software opdatering der sendes til dig

Her min mail fra Tesla

Følgende gør sig gældende for autopilotpakken:

·         Pris DKK25.200,-

·         Det er en online opdatering, så bilen skal være kontaktbar, men behøver ikke at være til stede fysisk

·         Efter indbetaling af faktura, som vi gerne skal adviseres om telefonisk (for at springe den lange proces over) sættes opdatering i gang

·         Du skal påregne 3-5 forretningsdage for processen

Gustavsfar
Gustavsfar Nov 5 '15

Der er da fint at det kan gøres OTA. Læste ellers bare på det norske forum på et tidspunkt at de skulle have bilen ind. Hjemmesiden siger dog 26k for opdateringen ved eftermontering.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Nov 5 '15
Mobileineurope
Mobileineurope Nov 5 '15
Hej,
Jeg fik autopilot i onsdags. Jeg havde også læst om nogen, der har fået det gjort OTA, men Tesla Aarhus sagde at de nu vil have bilen ind. Det passede med at jeg skulle arbejde i Aarhus den dag, så det var Ok. Ifølge beskederne på app'en tog det vist kun 25 min. Prisen var 26.000.

@jr - den mail du har fået er det for nyligt?
Forummets indlæg er redigeret af Mobileineurope Nov 5 '15
Jesperbang
Jesperbang Nov 13 '15
Jeg har ikke modtaget min 7.0 kan det stadig passe at nogle i dk stadig mangler opdatering
P85DK
P85DK Nov 13 '15

@Jesper - prøv at sæt bilen på en wifi forbindelse, så skulle den gerne komme indenfor en times tid

Jesperbang
Jesperbang Nov 19 '15
Hej p85dk. Har nu haft kanon wifi til bilen, men stadig ingen opdatering. Kan jeg nulstille bilen, eller hvad vil den bedste fremgangs måde?
T3S7A
T3S7A Nov 19 '15

Kontakt Tesla, så tvinger de den igennem. 

Jesperbang
Jesperbang Nov 23 '15
Har prøvet, men de siger i Holland at den kommer når den kommer
Niels
Niels Nov 23 '15
jeg har lagt mærke til at gui nogle gange bliver sløv og reagere langsomt lige INDEN ny opdateringe er klar. derfor, hvis du en dag kommer ud til en bil som virker lidt sløv i gui. så giv den lige en time eller 2 ekstra inden den genstartes. tænker at en genstart midt i download kan efterlade den i en state som kan gøre den ikke selv kan komme igang igen - who knows.
ved naturligvis ikke om det er det som er sket for dig, uanset hvad er rådet givet videre.
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »