Hvis du trykker på T-knappen øverst i midten får du total-km-tælleren. Jeg synes også den er (for) godt gemt...
Hvis du trykker på T-knappen øverst i midten får du total-km-tælleren. Jeg synes også den er (for) godt gemt...
Enig med Kristian. Den er lige foran næse på Jer - I hvert fald ved biler med Autopilot udstyr. Om det er anderledes på biler uden autopilot kan godt være?
hmmm. tror lige jeg skal have genstartet igen, min skærm ser overhovedet ikke som jeres....
Hmm, ja har ikke autopilot og jeg har ikke de 2 nye app, hverken den der vises til venstre på skærmen som Kristian70k
Eller den der måler dæktryk!!
syntes det er for meget at betale 25.000 kr for en kilometertæller
Min 70D uden aktiveret autopilot har display som vist af Kristian70k. Der kan også vises dæktryk. Nogen der har erfaring med efterfølgende aktivering af TACC ? Kræver det værkstedsbesøg ?
Ja den skal en tur ind til Tesla for at få aktiveret autopiloten. Det kan ikke gøres OTA.
Har selv talt med Tesla om aktivering af Autopilot, du betaler 25.000 mr ved kasse 1 og de aktiver med en software opdatering der sendes til dig
Her min mail fra Tesla
Følgende gør sig gældende for autopilotpakken:
· Pris DKK25.200,-
· Det er en online opdatering, så bilen skal være kontaktbar, men behøver ikke at være til stede fysisk
· Efter indbetaling af faktura, som vi gerne skal adviseres om telefonisk (for at springe den lange proces over) sættes opdatering i gang
· Du skal påregne 3-5 forretningsdage for processen
Der er da fint at det kan gøres OTA. Læste ellers bare på det norske forum på et tidspunkt at de skulle have bilen ind. Hjemmesiden siger dog 26k for opdateringen ved eftermontering.
@Jesper - prøv at sæt bilen på en wifi forbindelse, så skulle den gerne komme indenfor en times tid