Loading...
dk

Firmware 7.0 | Tesla Forum

Kristian70k
Kristian70k Dec 7 '15

https://www.dropbox.com/sc/irttd136sh3o2ix/AAB-DSBtjrjUotgnkcsYZ3R3a

Har i også oplevet dette.. det er fra en ubrudt tur .. fra tesla SUC i århus.. der er sku en del forskel på værdierne.. plus.. Energi appen stor skærm, "hopper" en del frem om tilbage.. jeg er på første version der kom til danmark 7.7.77

ErikBH
ErikBH Dec 7 '15
Citat fra jr

Hmm, ja har ikke autopilot og jeg har ikke de 2 nye app, hverken den der vises til venstre på skærmen som Kristian70k
Eller den der måler dæktryk!!

syntes det er for meget at betale 25.000 kr for en kilometertæller

Trip/kilometertælleren og dæktrykket ligger som en app's i instrumentbordet. Tryk og hold rulleknappen i højre eller venstre side af rattet - så kan du via rulleknappen vælge den app du gerne vil se hhv. til venstre/højre side.

Ligger de ikke derinde selvom du ikke har tilkøbt AP? (Iøvrigt du vil sparke dig selv over skinnebenet over ikke at have købt det før når du prøver det.. Tag en tur i en med AP og du er overbevist ;-) ).

vh, Erik

Kristian70k
Kristian70k Dec 23 '15

er der nogen der har fået og afprøvet dette? lyder sku vildt nok.. jeg får det ikke i min for det er kun en P85 :) men jer der får det er det noget i bruger? Synes fokus er meget på 0-100 tiderne.. kunne godt tænke mig det skiftede lidt til cruisemode :) 

• Enable Max Battery Power mode via the link in Controls > Driving > Acceleration
  • Fully press the brake pedal with your left foot and hold firmly
  • Fully press the accelerator pedal with your right foot, then release while continuing to press the brake. The instrument panel will display the message "Launch Mode Enabled"
  • After this message appears, fully press the accelerator pedal again. Then release the brake to launch within 4 seconds."
Hookmaker
Hookmaker Dec 23 '15
Findes kun i 2.9.40 og op. Kun få har fået den.
JeppeB_HinnerupAuto
JeppeB_HinnerupAuto Dec 23 '15

kan se at jeg har 2.9.40 så det må lige tjekkes :-)

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19