Loading...
dk

Bil færdig - men skal vente to måneder? | Tesla Forum

Bayramo
Bayramo Oct 3 '15

Hej Allesammen

For godt og vel to uger siden blev jeg ringet op af en rar mand inde fra Tesla Danmark, som glædeligt kunne oplyse mig, at bilen nu var færdigproduceret og egentlig bare var parkeret på megafabrikken i USA.

Dette opkald fik jeg den 24. september. God og vel 40 dage efter jeg betalte mit depositum og bekræftede handlen af bilen (den 16. august).

Af Tesla-konsulenten fik jeg af vide, at det faktisk var gået ret stærkt med produceringen af bilen, men trods det, stod den forventede ankomst af bilen til slut november - tidlig december.

Kan det virkelig passe at der skal gå næsten 2,5 måneder for at levere en bil som står klar? Eller er der et lille håb om en tidligere levering af bilen.

Håber nogen af jer kan hjælpe :)

Forummets indlæg er redigeret af Bayramo Oct 3 '15
runeh
runeh Oct 3 '15
Der ser ud til alle os i Dk der har bestilt i august, og sådan set også september, har en estimeret levering nov eller start december. Min er bekræftet 16. August og færdiglavet 14. September. Så ja, det kan desværre godt passe. Det tager normalt 80-100 dage fra bekræftelse til levering, og så har de jo ekstra travlt lige nu, så kan nok godt være længere. Da jeg bestilte var estimeret levering slut oktober. Det kan de så desværre ikke overholde.
PeterE
PeterE Oct 3 '15
Halvdelen af os er heldigere eller var lidt tidligere ude - bestilte og bekræftede i august og får leveret slut oktober :)