Lader til at der meget snart kommer en 7.1 som har mere fokus på biler uden Autopilot
Lader til at der meget snart kommer en 7.1 som har mere fokus på biler uden Autopilot
Så er der lidt nyt om v.7.1
http:///...opilot-restrictions/
Hvis det betyder, at de vil fjerne muligheden for, at bruge automat pilot ved køkørsel, er det da virkelig irriterende.
Jeg har ingen ide, men kan simpelthen ikke copypaste noget herind.
Der står dog, at autopiloten først vil virke ved 45mph / 72km/h "on single lane roads with marking".
De steder jeg dagligt oplever kø-kørsel er vel ved 5-20 km/t hastighed, men på veje hvor der er fine markeringer, så gad vide om det kommer til at virke der. Det vil jeg da håbe. Men ellers er det ikke jordens undergang, sålænge TACC stadig fungerer og det lyder det jo til at det vil. Men autopilot er dælme også rart i sådanne situationer.
Gad vide hvad pointen er med at det kun er førerens håndtag der skal præsentere sig i "driver mode", er det sikkerhedsmæssigt eller for at undgå slidtage, så vi kun skal af med 1 x mange-penge for at skifte håndtagsmotor om X år, fremfor 4 x mange-penge? :)
Gad vide hvad pointen er med at det kun er førerens håndtag der skal præsentere sig i "driver mode", er det sikkerhedsmæssigt eller .......
Vel af samme grund som bilen selv kan låse når du kører.
Bilen kommer jo fra guds eget land, de er vel bange for at der er nogen der hopper ind i bilen sammen med dig når du låser den op -> røveri/kidnapning
Det gør den os medmindre du selv har slået det fra. Jeg har prøvet en gang. Først får du en advarsel og hvis du ikke selv reagerer, så gør den... :-)
Som jeg læser det så kan man med 7.1 ikke længere køre med autopilot på danske landeveje, den er begrænset til 72 km/t eller misforstår jeg noget? på en motorvej med flere spor kan den godt. Hvordan kan den se forskel på 2 baner i hver sin retning og 2 den samme vej på motorvejen? Bruger den GPS kort?
Ja, det er jo desværre umuligt at gardere sig mod enkelte fjolser som opfører sig tåbeligt med AP. Vi må ikke håbe at dette ødelægger det for alle de tusinde andre brugere som godt kan finde ud af at anvende AP på fornuftig vis,
Musk må havde sneget en opdatering ind i nattens mulm og mørke. Efter at havde virket perfekt både på landevej og motorvej virker autopilot nu kun på visse motorvejsstrækninger og slet ikke på landevej :-(
tintin, du kan se din software version. der kommer sjældent noget i nattens mulm og mørke:) AP virker også fint ved mig.. selvom den nogen gange arter sig lige underligt..