Loading...
dk

FÆLLESKØB - T SPORTLINE TST 19" + 20" | Tesla Forum

FrederikC
FrederikC Oct 11 '15

Bestilling og priser sker her:

http://goo.gl/forms/CYI35DSshj

Forummets indlæg er redigeret af FrederikC Jan 20 '16
Docthomassen
Docthomassen Oct 11 '15

Godt initiativ igen Frederik! Jeg vil gerne sætte mig på 4 stk 19" metallic grey. Jeg ved at IanR også er interesseret. Jeg får ham lige til at skrive selv.

Anders

Busk
Busk Oct 11 '15

Super spændende FrederikC - er der mulighed for at hoppe med på vognen med 21" i glossy black?

PNC
PNC Oct 11 '15

Er det muligt at se et sæt. 19" Brilliant Silver i nærheden af Køge! 

FrederikC
FrederikC Oct 11 '15

Busk: Det skulle jeg mene var muligt, men send mig lige hvilken model du er interreseret i udfra www.tsportline.com

PNC: Fra uge 44 kan du se dem hos mig i Glumsø.

PNC
PNC Oct 11 '15

FrederikC Jeg vil rigtig gerne køre en tur til Glumsø.. Sender du en sms 20902731.. så aftaler vi et tidspunkt.

Icebreak
Icebreak Oct 11 '15
4 stk matte Black til ca 14 kilo. mobil 20324014
IanR
IanR Oct 11 '15
Jeg vil meget gerne købe et sæt matte black. Godt initiativ! Vh Ian 24970779
Karl
Karl Oct 12 '15
Jeg er med på 4 stk Metallica Grey 19" gerne med vinterdæk og de nye ventiler. Kunne ikke finde ud af at svare på den anden mail men denne vej er vel også iorden. 99556943
Villemoes
Villemoes Oct 12 '15
#karl: hvad regner du med at skulle betale incl vinterdæk + ventiler?
Docthomassen
Docthomassen Oct 13 '15

@Karl: Jeg er ikke sikker på at fælgene kan bestilles med dæk, men måske FrederikC har nogle kontakter at trykke på? Ellers er det er nok bedst at bestille dækkene separat, så får du dem du vil have. Jeg ved at der er nogle her på siden, der er i gang med at bestille vinterdæk, se f.eks. oppe i menuen ovenfor (helt oppe i hovedmenuen) under "vinterdæk".

Jeg regner med at købe følgende vinterdæk: Goodyear UltraGrip 8 Performance ROF 245/45 R19 102V XL, runflat, med fælgbeskyttelse (MFS). De udmærker sig ved et lavt støjniveau og er set på nettet til 1728,- pr. stk.

Du skal også huske at du skal have tryksensorer. Hvilken type afhænger vist nok af hvornår din Tesla er produceret. Igen er FrederikC vist leveringsdygtig. Prisen for alle fire har jeg – så vidt jeg husker - tidligere set til ca. 1500,-.

@Villemoes: Samlet pris bliver da ca. 22.500

/Anders

FrederikC
FrederikC Oct 13 '15

@Docthomassen: Korrekt, jeg levere kun fælge og evt. TPMS intet andet. TPMS gør jeg kun for at gøre det nemt for jer, istedet for at i selv skal købe dem hos Tesla.

Karl
Karl Oct 13 '15
Hvis Frederik kan skaffe fælge og ventiler er det bare super, så finder jeg selv dæk og får dem monteret. Superbiler er fra november 14 og med radar. Håber det er nok til at bestille ventiler ud fra. Dækkene fra goodyear lyder som en god ide.
FrederikC
FrederikC Oct 13 '15
Det er fint Karl :) vi må se om eet kan blive til dæk også men det tager vi lige lidt senere. ;)
Basil
Basil Oct 14 '15

Hej Frederik .tak for hjælpen :)

jeg er med på 4 stk  19" Metallic Grey .

ku også være frisk på vinterdæk fælles køb hvis interesse  ?

Docthomassen
Docthomassen Oct 14 '15

@Basil: De nævnte Goodyear ovenfor er kun godkendt til hastighed V, altså kun til 240 km/t. Det er tilstrækkeligt til model S 70, men ikke S 85! I er naturligvis velkommen til at gå sammen og lave fælleskøb, men det er måske en god ide at gå sammen med dem der allerede er i gang med fælleskøb vedr. vinterdæk her på Teslaforum.

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 14 '15

V er tilstrækkelig til S85, da S85 har en tophastighed på 225 km/t, men ikke til 85D og P85D som har en tophastighed på 250 km/t :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Oct 14 '15
FrederikC
FrederikC Oct 14 '15

Du må gerne køre med dæk med lavere hastighedsmærkning end bilens maxhastighed, dæk hastighedsmærkningen skal bare være over 160km/t og der skal sidde et klistermærke på "speedometret" som husker føren på dette. Det nemmeste er selvfølgelig at finde nogle dæk som lever op til den rigtige hastighed.

Belastningsevne er en helt andet historie hvor man ikke må gå under.

CasperB
CasperB Oct 14 '15

@FrederikC: Jeg vil meget gerne købe 4 stk. TST 19" glossy black til 14.000,-
Vh. Casper
Tlf.: 28306166

Waker
Waker Oct 14 '15

Hej FrederikC

Er det ikke muligt at få dem i 20"?

Mvh.

Mikkel

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 »