Loading...
dk

Erfaring med Polarwheels fælge | Tesla Forum

jhyldgaard
jhyldgaard Oct 11 '15
Hej, jeg tænker på at købe 19" Black Bullet fælge fra Polarwheels.
De ser udmiddelbare ud til at have en god pris/kvalitet.

Er der nogen som har erfaring med dem?
Kan jeg flytte de originale sommerdæk fra Tesla direkte over på dem?

PNC
PNC Oct 11 '15

Har selv tænkt sammen tanke, fælgene er meget populære i Norge..

Har selv fået et tilbud på 15.200 Dkr. for Polar Silver Bullet inkl Nokia Hakkapalitta 2.  inkl. TPMS ventil.

Montage af sommer/vinter dæk på de ønskede fælge.. Tesla 19 " eller Polar 19" valget er mit.

 

jhyldgaard
jhyldgaard Oct 11 '15
Jeg har bestilt min Tesla i hvid, og tror at Black Bullet versionen vil se rigtig flot ud, sammen med det sorte panoramatag.
Den pris du nævner syntes jeg ikke er helt ved siden af.
Hvem har du fået prisen fra?
msTes
msTes Oct 11 '15

Har I set dette indlæg:

http://teslaforum.dk/forum/topic/nye-19-vinterhjul-f%C3%A6lg-rial-lugano-d%C3%A6k-nokian-wr-a3-med-tpms-sensorer-dkk-14995

Jeg var ude at se og føle på fælgene og de er flotte og god kvalitet. Og de har god Tesla erfaring. Så jeg bestilte både vinterhjul og OptiCoat. 

HenrikThomsen
HenrikThomsen Oct 11 '15
Har mine sommerdæk på 20 tommer polar bullet gun (koks-/grafitgrå).
Er super tilfreds med dem, skidtet sætter sig ikke fast på overfladen, så de er nemme at holde rene og den grå står efter min mening rigtigt godt til en hvid bil.
Prisen du (PNC) har fået lyder rigtig fornuftig. Overvejer selv et sæt 19 tommers til vinterdækkene, så jeg er også interesseret i at høre hvor du har fået så godt et tilbud.
Clubman
Clubman Oct 11 '15

Det lyder som en meget fin pris (er dog ikke sikker på at Nokia Hakkapalitta er at anbefale i det danske kilma). Mine som netop er bestilt kommer til at løbe op i knap kr. 19.500 inkl. Goodyear UG8, fragt, TPMS, montering, afbalancering og montering på bilen. Kunne have fået dem med Hankook til ca. 18.000, men ville ikke have Hankook.

PNC
PNC Oct 11 '15

Hej HenrikThomsen tilbuddet er her 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=51674927

18.800 Nkr =ca. 15.200 Dkr + en dejlig tur til Oslo..