Loading...
dk

Oplad gratis på E-on | Tesla Forum

BoHolden
BoHolden Oct 12 '15

Hej Alle,

Jeg så lige at E-on tilbyder 1 måneds gratis opladning på deres CITY standere hvis du tegner et abbonement på 6 mdr. Der er ingen krav om at bruge det efterfølgende. Dvs. det kan svare sig hvis du på den første måned kan lade mere end for 495 kr. strøm.

Mit regnestykke: Udgift I alt 495 kr. / 2,25 kr. pr KwH som det koster hjemme = 220 KwH

Så kan du lade mere end 220 KwH på den måned hvor det er gratis på en E-on stander - så kan det svare sig... Og så har du kortet som back up de næste 5 måneder.

Derudover kan man for 49 kr. lave en favorit stander - på denne kan man fremadrettet lade for 1.60 KwH. Og vælger man så at gøre det de efterfølgende 5 mdr. hvor månedsabonnementet alligevel er betalt, så tjener det sig hurtigt ind. 

BoHolden
BoHolden Oct 12 '15

Og så er der jo også CASH muligheden hvor man for 99 kr. kan få en fuld opladning - hvis man har tid til at vente :-)

DeaconWP
DeaconWP Oct 12 '15

Bo. Jeg forventer ikke, at de 1.60 kr pr kWh holder langt ind i fremtiden, nu hvor afgiftsrabatten på el brugt til el-bil opladning bortfalder til Nytår.

Clever tilbyder også et gratis ladekort, hvis du bruger dit reservations nummer.

Se min tråd: Nyttige links til hverdagen, uden snak. I rubrikken Tips og Tricks.

RobertJ
RobertJ Oct 13 '15

Vil et firma ikke altid kunne trække en stor del af afgifterne / moms fra på diverse regnskabs tekniske og ikke tekniske måder?
Jeg er ikke 100% skarp på hvordan det virker hos erhvervskunder

Formuleret på en anden måde, hvor stor en stigning vil man kunne forvente hos Eon?

DeaconWP
DeaconWP Oct 18 '15

Eon's udgifter til indkøb af strømmen, som de videresælger til kunderne, stiger pr 1/1/16 med lige over en krone pr kWh. Så forvent en stigning på deres priser i det område. Såfremt det aftalte ophøjes til lov.