Loading...
dk

Lys i håndtag | Tesla Forum

Dragen
Dragen Oct 13 '15

Hej alle

Jeg opdagede i går at lyset i håndtaget ved førersædet er røget.

Er der nogen, der har erfaring med at skifte det selv? Eller skal jeg på tur til Hamborg?

Lars

lysmanden
lysmanden Oct 13 '15
Er der ikke garanti på bilen? <br />
Fik skiftet mit det ene håndtag. Det kostede 5700 kr <br />
Tror at det er en hel enhed man skal skifte da dioeden er integreret i håndtaget
Forummets indlæg er redigeret af lysmanden Oct 13 '15
MDamm
MDamm Oct 13 '15
Jeg spørger torsdag, hvor de kigger på mit førerside håndtag. Det kører fint ud, og der er lys i, men døren vil ikke åbne.
Genild
Genild Oct 13 '15
MDamm - førersædet skal godt nok skydes langt tilbage hvis man skal ud og ind ad bagdøren. Modsat håber jeg ikke, at du har den fine nye centre console monteret, hvis du skal skræve ud og ind via forreste passagerdør.
Klaus_
Klaus_ Oct 13 '15

@MDamm, vil det sige du kravler ind i bilen fra passagersiden af, lige p..t. ?

MDamm
MDamm Oct 13 '15
Jep, det er sgu et ømt syn. Nej, i garagen åbner jeg vinduet inden jeg lukker døren, så jeg kan bruge håndtaget indefra, og når jeg er ude åbner jeg bagdøren, og kravler frem og åbner. Gad godt at de genaktiverede knappen på nøglen så den rullede vinduerne ned, når man holdt den nede. Nu ser vi, men jeg bliver nok lidt skuffet hvis de giver mig en regning på 5.700,-. Skal iøvrigt have ny forrude igen. Tror jeg bestiller panserglas denne gang..

Klaus_
Klaus_ Oct 13 '15

Undskyld for off-topic, men blir lige nødt til at høre MDamm: Hvad fejler forruden (igen?) ?

MDamm
MDamm Oct 13 '15
Stenslag i højre side, og 20cm revne..må være meget uheldig. 22år uden at skifte rude, og nu skal jeg til tredje forrude i Tesla på 16mdr. Sletter indlæg herefter så topic kommer tilbage på sporet..
Kiefer
Kiefer Oct 14 '15

Jeg har haft det samme, også med manglende lys i dørhåndtaget i førersiden, Tesla fixede det på garanti.

MDamm: Har du så også fået fixet bulen i bilen? ;-)

/Martin

MDamm
MDamm Oct 15 '15
Så fik jeg repareret mit håndtag, og spurgte til lyset i håndtaget, og svaret var at de tager den på garantien på 4 år, og fixer det. Ved så ikke hvad der sker når garantien udløber...
Genild
Genild Oct 15 '15
Vil det sige at du fremover sådan kedeligt leverpostejagtigt bare kan gå ind i din Tesla, som alle andre bilejere?? Hvad skal naboerne så fremover mødes om???
MDamm
MDamm Oct 15 '15
Pludselig blev leverpostej en favorit igen:-) 5 dage igennem vinduet var nok....
Dragen
Dragen Oct 20 '15

Hej igen

Tak for mange underholdende indslag :)

Jeg må lige tage hatten af for Tesla (igen). En teknikker fra Hamburg rignede til mig og sagde han kunne se, at jeg havde problemer med lyset i håndtagene. Det er formentligt et løst stik, men de ville uanset gerne fikse det for mig næste gang jeg kommer forbi værkstedet.

Ikke så meget det, at det er på garantien, men mere den proaktive service... 2 tomler op!

lysmanden
lysmanden Oct 21 '15

de 2 tomler vender nok ned af når du får af vide at der er 4 mdr vente tid til service :-)