Loading...
dk

Byttes: Fabriksnye 21" sølv Turbine-hjul mod tilsvarende 19" - lukket | Tesla Forum

SteffenFabrin
SteffenFabrin Oct 14 '15

Vi får ny Tesla til december - vi valgte een af dem Tesla har bestilt ekstra hjem til salg inden afgifterne kommer.

Den kommer med 21" sølv Turbine-hjul. Vi er den slags, der hellere vil bruge penge på rødvin end store flotte hjul.

Er der nogen der vil bytte med et sæt 19" dæk+fælge og en pose penge? Til info har vi givet ekstra DKK 37.900 for 21"

Forummets indlæg er redigeret af SteffenFabrin Oct 28 '15
egernmus
egernmus Oct 14 '15

Bare af nysgerrighed: Ved du, hvor mange biler de har at sælge af uden afgift, og hvad der er at vælge imellem? :-) 

SQLCPH
SQLCPH Oct 14 '15
En Tesla medarbejder fortalte mig den anden dag at de har er stort antal biler på vej fra enten fabrikken eller andre steder i Europa. Jeg kunne ikke få oplyst antallet men det lød som mere end 200. De kunne i mandags fortsat matche 6 ud af 7 kunders behov. Hvordan det ser ud i dag vides ikke men det kunne tyde på at de har muliger :-)
lysmanden
lysmanden Oct 17 '15
Steffen: hvad skal der lægges i kr ifb med bytte?
SteffenFabrin
SteffenFabrin Oct 17 '15

@Egernmus: jeg ved nogenlunde det samme som SQLCPH. Jeg ved også det gik stærkt med at sælge dem, og at der var mange i butikken den dag. Alle 90 kW blev solgt indenfor den første time de lukkede op

@Lysmanden: se PB. Til info kan jeg fortælle at vores ekstrapris er DKK 37.900

priess
priess Oct 17 '15
Citat fra SteffenFabrin @Lysmanden: se PB. Til info kan jeg fortælle at vores ekstrapris er DKK 37.900

Det vil sige man bytter sine 19" til 21" og betaler 37.900? Ok, vil bare lige nævne at jeg købte mine 21" her på forum, fabriksnye, for 30.000 - i ren handel. Men lad markedskræfterne virke, så ved man aldrig.

lysmanden
lysmanden Oct 17 '15

steffen: Hvad mener du med de blev alle solgt inden for den første time? Har de først åbnet op for salget i dag eller frigiver de x antal biler pr dag? Jeg har hørt direkte ude fra Tesla at der er 300 stk på vej til DK og det der ikke bliver solgt ryger blot videre til andre lande.

Priess. Nu er der jo tale om sprit nye hjul der ikke har ramt asfalten , men ummidelbart når man kigger på prisniveauet på forum for et par næsten nye så ligger de på 25-30.000 kr .

Man kan virkelig få mange fede på 21 og 22" til 30-35.000 kr op den eneste grund til at Tesla tager så høj en pris ( over pris ) er jo at der står Tesla på

SteffenFabrin
SteffenFabrin Oct 18 '15
Det var de biler med opgradering til 90 der blev solgt med det samme. Efterfølgende er der kun 70 og 85 tilbage at vælge imellem. Og de står enten i Danmark, Sverige eller alle mulige andre steder i Europa :-)
Forummets indlæg er redigeret af SteffenFabrin Oct 18 '15
lysmanden
lysmanden Oct 21 '15

stefen: ok så det er 90 der er  meset atraktive? Jeg troede at et var 70 der var hurtig løberen

Anders88
Anders88 Oct 28 '15

Hej Steffen - kunne godt være interesseret i et 21" - 19" Cyclone bytte - har sendt en PB

lysmanden
lysmanden Nov 1 '15
Har du en pris i ren handel?
SteffenFabrin
SteffenFabrin Nov 1 '15
De er solgt :-)
Tage
Tage Nov 4 '15

jeg får også en hjem til dec, med 21" sølv fælge, til en merpris på 39000. vil gerne bytte dem for 25000 til 19"

SP85DK
SP85DK Nov 24 '15

Jeg formoder at alle er klar over at hos Tesla I ren handle koster fælgene med dæk 41.000 kr I ren handle lige for en god orden skyld

Michael72
Michael72 Dec 7 '15

Jeg har et par 19" med sæsondæk og bytter gerne til et par 21" med sæson/sommersæk.

Anyone ?

Forummets indlæg er redigeret af Michael72 Dec 7 '15