Jeg skal til Ålborg i næste weekend (29-03 til 30-03) og skal brug lidt strøm i Ålborg
har et 16 amp. 400 volt rød ce. stik . er der nogle som kan hjælpe ?
Jeg skal til Ålborg i næste weekend (29-03 til 30-03) og skal brug lidt strøm i Ålborg
har et 16 amp. 400 volt rød ce. stik . er der nogle som kan hjælpe ?
Hej Kaliffen
Vi har en 11kWh ladeboks 5 km fra afkørsel 40 ( Randers C )
Den kan godt stå til din rådighed der. Kan også sagtens være vært for en kop kaffe :-)
Ellers er der et gratis CEE stik ( 16A x 230v ) ved Sømandshjemmet i Aalborg, mener der er gratis P-afgift efter kl 14.00 og frem.
Mvh
Evse.dk
Tak skal helst være en 3 fase da jeg skal hjem igen søndag morgen .. skal lige spørge på hotellet
Hjælp - standard ladekablet er stået af. Er der nogen der har en ladeboks med kabel på i Midtjylland.
Har desværre ikke type 2 - 2 kabel, så Clever ladestandere er ikke en løsning.
Jeg har en standard ladekabel ude i car-porten du er velkommen til at køre til Søften og låne mit 400V stik i morgen tidlig, kan bare lade standardkablet være hjemme i morgen formidag mens jeg er på arbejde. Konen er alligevel inde i Århus og få monteret GPS overvågning og bilen lader kun om natten.
/Martin
Hej Martin
Det vil jeg rigtig gerne. Må jeg komme rigtig tidligt, så jeg kan nå at lade 2 timer. Jeg skal til Mors i morgen.
Hvilken adresse har du. Jeg har tlf. 51861727 og bor i Langå
Hej Martin - tak for hjælp og hyggeligt at møde Jer. Prøvede igen 400V stikket da jeg kom hjem, skiftede alle sikringer endnu engang - virker stadigvæk ikke. Lader nu på 230V, så vi kan komme til Mors i morgen som planlagt.
Hej Kajakaj
Hvis du mangler hjælp lidt vest for Randers, kan vi hjælpe med en Type 2 lader på 11kW. Har et Type 2 - 2 kabel som du også kan låne.
Evse.dk
Hej EVSE. Tak for tilbuddet. Mit ladekabel virker, og jeg kan lade på 230V hjemme. Tror der er gået en mastesikring, så jeg skal lige ha fat i elektrikeren på mandag. Vi klarer os indtil da med de 230V