Loading...
dk

Køb af Tesla. 85D + soltag + bagudvendte sæder | Tesla Forum

KurtH
KurtH Oct 22 '15

Hej,

Hvis du har bestilt en Tesla 85D + soltag + evt. også bagudvendte sæder, og har lyst til at sælge, så vil jeg gerne byde kr. 20.000 over din oprindelige købspris. 

Mvh Kurt

Forummets indlæg er redigeret af KurtH Oct 22 '15
Kristian70k
Kristian70k Oct 22 '15

Jeg har en P85 der er til salg, med bagudvendte bagsæder, :) konge bil PM hvis du kunne have interesse i den.. den er med det nye hardware - så du er med på alle de nye noder når Elon udvilkler nye ideer :)

Forummets indlæg er redigeret af Kristian70k Oct 22 '15
KS
KS Oct 22 '15

Læs det sådan: Kurt vil gerne have en Model S - og er der en der vil udsætte sin levering til det nye år - en der har bestilt inden 8 oktober, så vil han gerne betale for en "forsinkelse" af en bil. I samarbejde med Tesla, hvis muligt.

Kristian70k
Kristian70k Oct 22 '15

sådan læste jeg det også :) men afholder mig ikke for at tilbyde :)

Tue
Tue Oct 22 '15
Er der indikationer for at Tesla spiller med på denne "reallokering/udsættelse"?
DeaconWP
DeaconWP Oct 23 '15

Det er noget, som SQL allerede har foreslået Tesla at foranledige, så biler bestilt senest 8/10 kunne blive frivilligt udsat, og så solgt til en anden, der ikke havde fået en bestilt til afgiftsfri registrering. Tesla kunne så påbegynde en anden bil, der kunne leveres efter 1/1/16, da de grundet bestillingsdagen jo er sikrede mod afgift med den indgåede aftales ordlyd.

Men Tesla har ikke vist interesse for ideen endnu.

EDIT: Men måske vil det være nemmere, hvis trådstarter kom med en "frivillig" der ville hjælpe en fortabt landsmand. Derfor denne annonce.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Oct 23 '15
SQLCPH
SQLCPH Oct 23 '15
Jeg har foreslået ideen for at kunne sælge flere biler ;-) men Cory bed ikke på. Jeg har ikke talt med ledelsen derude så jeg tror stadig der kan være håb for dem der kommer med en mand der vil flytte sin leverance. Det jeg fik af vide var at der produceres i slots (ikke ny viden) og at det umiddelbart var fyldt. Han sagde også at dk ikke var det store marked for Tesla så derfor kunne man ikke bare flytte rundt og udvide produktionsslottet. Men forsøg så Kurt den gode mand kan få den bil han ønsker.
KurtH
KurtH Oct 23 '15
Citat fra Kristian70k

sådan læste jeg det også :) men afholder mig ikke for at tilbyde :)

Hej Kristian,
Tak for dit tilbud, det kan være jeg når at blive mør inden afgiften træder i kraft. 

Mvh Kurt
kakvib
kakvib Oct 23 '15
Hej Kurt,

Jeg har bilen og kunne muligvis vente med levering til primo 2016.
Send PM.
tandersen
tandersen Oct 26 '15

Hej Kurt

Jeg har bilen bestilt (minus de bagudvendte sæder) til levering i midt december. Send gerne PM og vi kan tage den derfra.

Vh

Thomas

Mathias
Mathias Oct 26 '15
Hej Kurt. Jeg har sendt dig en PM. Vh. Mathias