Hej,
Hvis du har bestilt en Tesla 85D + soltag + evt. også bagudvendte sæder, og har lyst til at sælge, så vil jeg gerne byde kr. 20.000 over din oprindelige købspris.
Mvh Kurt
Hej,
Hvis du har bestilt en Tesla 85D + soltag + evt. også bagudvendte sæder, og har lyst til at sælge, så vil jeg gerne byde kr. 20.000 over din oprindelige købspris.
Mvh Kurt
Jeg har en P85 der er til salg, med bagudvendte bagsæder, :) konge bil PM hvis du kunne have interesse i den.. den er med det nye hardware - så du er med på alle de nye noder når Elon udvilkler nye ideer :)
Læs det sådan: Kurt vil gerne have en Model S - og er der en der vil udsætte sin levering til det nye år - en der har bestilt inden 8 oktober, så vil han gerne betale for en "forsinkelse" af en bil. I samarbejde med Tesla, hvis muligt.
Det er noget, som SQL allerede har foreslået Tesla at foranledige, så biler bestilt senest 8/10 kunne blive frivilligt udsat, og så solgt til en anden, der ikke havde fået en bestilt til afgiftsfri registrering. Tesla kunne så påbegynde en anden bil, der kunne leveres efter 1/1/16, da de grundet bestillingsdagen jo er sikrede mod afgift med den indgåede aftales ordlyd.
Men Tesla har ikke vist interesse for ideen endnu.
EDIT: Men måske vil det være nemmere, hvis trådstarter kom med en "frivillig" der ville hjælpe en fortabt landsmand. Derfor denne annonce.
sådan læste jeg det også :) men afholder mig ikke for at tilbyde :)
Hej Kristian,
Tak for dit tilbud, det kan være jeg når at blive mør inden afgiften træder i kraft.
Mvh Kurt
Hej Kurt
Jeg har bilen bestilt (minus de bagudvendte sæder) til levering i midt december. Send gerne PM og vi kan tage den derfra.
Vh
Thomas