Loading...
dk

Søges..En ordenlig gummimåtte til bagagerummet. | Tesla Forum

2LEGS
2LEGS Oct 26 '15

Babyen skal jo plejes. Så hvor får jeg solid gummimåtte med høje kanter til bagagerummet. Der skal jo ting og sager til forbrænding osv. Er sikker på dette fantastiske forum der er en der har en ide. På forhånden tak.(og nej har ikke gennempløjet forummet for dette)

Kh.LEGS

Skaarup
Skaarup Oct 26 '15
Er Teslas ikke god nok?
Gustavsfar
Gustavsfar Oct 26 '15

Jeg har været godt tilfreds med Teslas egen gummimåtte. Den har lettere ophøjede kanter men om det er nok ved jeg ikke?

2LEGS
2LEGS Oct 26 '15

Har i nogle link til noget? Syntes ikke jeg kan finde ind på den danske Teslas shop. Om den er original eller en god kopi..er fint med mig...

 

2LEGS
2LEGS Oct 26 '15

Okay, så der er ikke en danske side med danske priser....Men tak igen for hurtige svar.

 

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 26 '15

Nej. Regn med USD plus ca. 10% så har du prisen i danske kroner

2LEGS
2LEGS Oct 26 '15

Tak igen

 

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 26 '15

Velbekomme :-)

Singh
Singh Oct 26 '15

Jeg mener de koster 1500 kr. hos Tesla i DK.

Kramer
Kramer Oct 26 '15

Den her ser lækker ud. God kvalitet tror jeg.

Overvejer den selv.

http://www.weathertecheurope.com/dk/tesla/2015/model-s/cargo-liner/drive/all-wheel-drive-dual-motor/

Både til Frunk, Hul i trunk og primær trunk

Forummets indlæg er redigeret af Kramer Oct 26 '15
Gustavsfar
Gustavsfar Oct 26 '15

Til info ER Teslas egne Weathertech og er faktisk billigere end vist på den linkede hjemmeside.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Oct 26 '15
NT_nofuel
NT_nofuel Oct 26 '15

Jeg kan klart anbefale vintermåtter samt trunk/frunk måtter fra all4cars.dk 

Har lige selv købt et sæt vintermåtter, som bare passer 100% perfekt i alle kanter og hjørner. Den største fordel er at føresidens måtte dækker alt inkl. det lille plast hvilestøtte til foden. Det er især i disse kanter sand og skidt kan samle sig. Ligeledes giver trunk/frunk måtten et eksklusiv look. 

Det er lige før jeg overvejer at lade vintermåtterne sidde i året rundt :)

http://www.all4cars.dk/shop/vare.asp?vareid=T1040 ;

Super god og hurtig service endda

webercarbmann
webercarbmann Oct 26 '15

Hej NT82

 

Tak for tip. Er sættet til 1250 til hele bilen? Synes ikke at det fremgår klart.  Vh Peter

NT_nofuel
NT_nofuel Oct 26 '15

@webercarbmann: Nej 1250kr er for gummimåtterne til fødderne for og bag. lædermåtten til frunk og trunk koster 800kr. Det er trods alt billigere end Teslas egne og kvaliteten ser ud til at være udemærket