Skal til Viborg iaften. Og har fået et Clever kort. Så spørgsmålet lyder.
Skal man have sit kabel med der fulgte med bilen eller er det bare at plugge ind med deres laderstik....Undskylder rookie spørgsmålet??? Kh Torben
Skal til Viborg iaften. Og har fået et Clever kort. Så spørgsmålet lyder.
Skal man have sit kabel med der fulgte med bilen eller er det bare at plugge ind med deres laderstik....Undskylder rookie spørgsmålet??? Kh Torben
hvis du skal derned og hjem behøver du da ikke lade mens du er derover.. det er type 2 til clever der er 109 kilometer via E45.. hjallerup viborg :) (ud over du er kommet på et forkert forum :))
Torben: Prøv og læs min tråd: Fakta om ladning. Den svarer på mange af de spørgsmål, som du kan finde på at stille.
Tak for svarene. Men kørte lige forbi på motorvejen idag og kikkede på de strømstik der var til rådighed. Se vedhæftet billeder. Passer det ikke til vores Teslaer? eller er jeg bare strøm uvidende??? Vi ikke være til grin med en masse mennesker stående og kikke på babyen imens og Clever holder weekend
Hjælp anyone?
Kh Torben
Hej
Ja, stikket passer på billedet med en Tesla. Type2 stik. ChaDeMo stikket vil passe med en adapter du kan købe hos Telsa.
vh
Robert
Hej Robert. Så det stik jeg holder i hånden på billedet kan smides direkte i tesla og oplade(og i så fald, ved du hvor meget det lader i timen?)....? Undskyld min uvidenhed, har haft bilen i en uge....
2legs, Clever stikket du viser er type 2 (AC ladning). Stikket passer direkte i Tesla. Dette udtag på Clever laderen kan levere op til 43 kW AC. Hvis din Tesla har enkelt lader (standard) kan du kun udnytte 11 kW (ca. 50km pr. time). Har du tilkøbt dobbeltlader kan du lade med max 22 kW (ca. 100 km pr. time).
Sådan...tak for al responsen. Så kan jeg lade når man er i nød. Lader med 50km i timen herhjemme.Så det er ikke hurtigt men en slags reserve tank.....Goaften til alle...