Loading...
dk

21" sølv turbine hjul søges | Tesla Forum

Anders88
Anders88 Oct 28 '15
Evt bytte med 19" cyclone
FrederikC
FrederikC Oct 28 '15
Jeg har muligvis et sæt, drop mig en PM med dit budget så kan vi se på det. (Ingen bytte)
Ellert
Ellert Oct 31 '15

Jeg vil skifte til grå 21 tommer. så har også et par fejlfrie 21 tommer sølv til salg... hvad vil du give? 

 

Tage
Tage Nov 3 '15

har lige købt en ny Tesla s90  med 21 tommer sølvfælge, for den leveret ca 1 dec

vil gerne have 19 tommer på i stedet.

hvad vil du give i bytte.

DeaconWP
DeaconWP Nov 3 '15

Anders88. Håber det er ok, at jeg også går ind på din tråd, for at svare Tage.

 

Tage: Hvis du vil have 19" i samme design som de 21 " du har, men blot i Metal Grey,kan vi godt bytte.

Du får mine spritnye fælge med originale TPMS fra Tesla, og jeg får dine Sprit nye 21" hjul.

Se min salgsannonce.

Inden I kalder mig dum, vil jeg påstå, at 21" er ved at være i lav kurs, med så mange der er på vej, og som åbenbart ikke er ønskværdige. Mit tilbud er derfor baseret på min vurdering af udbud og efterspørgsel.

Tage
Tage Nov 3 '15

der står jeg har givet 39000 for dem.

det var den eneste de hade tilbage  af den model, så jeg måtte købe den eller lade vær. men regner nu med at få noget i bytte.

så venter lidt og ser. hvad forlanger du for dem i ren handel. så bruger jeg dem til vinterhul/dæk

tlf 40602227

Forummets indlæg er redigeret af Tage Nov 3 '15
Jabba
Jabba Nov 3 '15
Citat fra DeaconWP

Anders88. Håber det er ok, at jeg også går ind på din tråd, for at svare Tage.

 

Tage: Hvis du vil have 19" i samme design som de 21 " du har, men blot i Metal Grey,kan vi godt bytte.

Du får mine spritnye fælge med originale TPMS fra Tesla, og jeg får dine Sprit nye 21" hjul.

Se min salgsannonce.

Inden I kalder mig dum, vil jeg påstå, at 21" er ved at være i lav kurs, med så mange der er på vej, og som åbenbart ikke er ønskværdige. Mit tilbud er derfor baseret på min vurdering af udbud og efterspørgsel.

 

Der er jeg så ikke enig DeaconWP :) Det kan godt være at der er nogle nye købere der ikke er interesseret i 21" hjul, men at sige de burde koste det samme som dine 19" TST fælge/hjul, synes jeg er lidt liberalt :) Der bør klart være en god forskel i pris. Men det er jo også bare min mening.

Tage
Tage Nov 3 '15

det er fordi jeg kører i en del kuperet terræn. markveje med dybe huller mm. og det siges at fælgene 21 tommer tåler mindre end de 19 tommer. mere gummi på dem. til at tage fra. men hvad siger i der kører på 21 tommer

DeaconWP
DeaconWP Nov 3 '15

Ja Jabba, de repræsenterer en forskellig værdi for hver især. Du har ret i, at de burde kunne indkassere noget mere.

Og Tage, fælgene uden dæk er til salg for 20.000, med TPMS.

Og godt at du har tid til at vente, til du får et bedre bud, end det jeg har givet. (Det er en dårlig handel for dig, hvis du kan få en bedre andre steder) Anders88 vil jo nok handle med sine 19" Cyclone fælge, da han netop ønsker de fælge du har til overs.

Jeg kører ikke med andet end 14", men vil holde med dig i det kloge i at skifte fra 21" til 19", grundet de højere dæk sider, der bedre tager af for huller, og får kanten af fælgen længere væk fra grusvejen.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Nov 3 '15
Tage
Tage Nov 3 '15
Jeg venter at høre fra ham, tak
Jabba
Jabba Nov 3 '15
Citat fra Tage

det er fordi jeg kører i en del kuperet terræn. markveje med dybe huller mm. og det siges at fælgene 21 tommer tåler mindre end de 19 tommer. mere gummi på dem. til at tage fra. men hvad siger i der kører på 21 tommer

Hvis du er ude efter mere komfort og mindre følsomhed i forhold til den form for veje du beskriver, er 19" uden tvivl et bedre valg. Selv med 19" ville jeg dog anbefale at være påpasselig på den slags veje. Det samme gør sig gældende for de fleste andre biler med fælge af en vis størrelse og relativt lav profil.

Personligt har jeg det kun godt med at køre på den slags veje med en SUV/Jeep og store terrændæk, hvis det skal foregå i andet end meget moderat hastighed :)

Ellert
Ellert Nov 4 '15

Skal til at købe vinterdæk. enten 19 eller 21 tommer originale tesla fælge. Ingen bytte - bare kontanter fra mig til sælger. Hvad kan i tilbyde af pris i ren handel. Cool Cash er vel altid at foretrække, Om jeg vælger 19 eller 21 afhænger udelukkende af om hvad der er det bedste tilbud. LAd mig høre!!!

Tage
Tage Nov 4 '15

det kan værre vi skal kører en tur og fylde bilen, med 19" fælge og vinterdæk fra Norge, 16000 nkr pr sæt

jeg mangler også et sæt