Loading...
dk

Profil på de kunder der har bestilt indenfor de seneste par uger? | Tesla Forum

Jabba
Jabba Nov 11 '15
Citat fra edge

Nu er det jo konen der bestemmer i de fleste familier, så det er vel ikke en helt umulig tanke at man kan være nødt til at indgå en eller anden form for kompromis for at få lov til at smide ½-1 million for en elbil :-)

I de fleste familer? Er der så mange der er under tøflen? :) Uanset er det noget af et kompromis (for mig) at skulle slippe bilen 5 ud af ugens 7 dage. Men jeg er imponeret over at der er nogen der kan indgå sådanne kompromisser.

Det minder mig lidt om min kvindelige kollega. Hun har en mand der er vanvittigt interesseret i biler. Ikke desto mindre cykler han alle ugens dage til arbejde og lader hende køre i deres udmærkede bil. Han kører så kun i weekenden. Som bilinteresseret ville det være ulideligt for mig.

MrCoffee
MrCoffee Nov 11 '15
He he, hun synes det er helt tosset at købe sådan en bil, men i det Vestsjællandske og i den branche jeg opererer i, har jeg fået mange bemærkninger om at kunderne ville få ondt i rumpetten hvis jeg troppede op i en Tesla. Derfor kører jeg Volvo mandag-fredag. Under tøflen nej...men den tråd har vi haft om hvad kunder synes....
TeslaFreak
TeslaFreak Nov 11 '15

@McCoffee Ingen tvivl om at du har ret, Vi bor selv forholdsvis billigt på landet, jeg skal så til gengæld køre en time og et kvarter til halvanden time hver vej på arbejde.

Det gør så at vi kan bruge noget mere på vores biler som vi er dybt afhængige af da busser på landet er en by i Rusland. Jeg tror også at jeg kommer til at høre på meget for min nye Tesla. Men virkeligheden er at langt de fleste kunne lave samme prioritering, det er et valg. Og det er på trods af at Teslaen faktisk er snusfornuftig med lave vedligeholdelses omkostninger, billig i drift, lav afskrivning både på grund af stigende priser og historisk, lav afgift, ingen registreringsafgift og gratis ladning på langture og ferier, for slet ikke at tale om ingen udledning af en masse nox som min "gamle" leasede VW Golf.

Det er sjovt for der er ingen der siger noget til dem der har råd til at bo i midten af København til 17.000 om måned.

 

Sider: « 1 2 3