Loading...
dk

Klik lyd - måske fra midterkonsol | Tesla Forum

JP
JP Oct 31 '15

Hej alle

Vi har haft vores P85D siden april måned... Er super tilfredse med bilen! Der er dog en lyd, jeg endnu ikke har fundet svar på... Det er en højfrekvent "klik" lyd, som lyder til at komme fra midterboksen foran - altså under armlæn/flaskeholder. Lyder lidt som metal mod metal, men meget højfrekvent. Troede længe det var noget med selespændet at gøre, men det tror jeg ikke rigtig mere. Jeg tror måske, det er noget med ventilations kanalen som blæser om bagi, men har endnu ikke lykkes med at isolere klik lyden. Det er ikke selen der glider på plast og det er heller ikke sædet der gnider mod midterkonsol. Har prøvet med/uden blæser, anlæg slukket og forskellige højder i luft undervogn. Har next gen sæder... Lyden kommer ved små bump, retningsskift eller acceleration / deceleration.

For at toppe historien så fik min far sin 85D i august måned - den gør det også!!! Min far har dog vist en alder, hvor han ikke kan høre lyde med den frekvens - lucky man :-)

Har haft en Tesla teknikker med ude og køre... Han kan godt høre lyden, men ved heller ikke hvad det er.

Kan i hjælpe med gode råd og erfaringer?

Teslasse
Teslasse Nov 1 '15
Har haft noget lignende. Kom an på hvor iPhonen lå i midterkonsollet....