Ja det er godt på vej deropad, men der kommer først rigtigt købere til når Tesla smækker dørene i, tror jeg. Jeg tror der er en del ejere som skifter til ny/større/anden model og som ikke har likviderne til at ligge inde med en extra indtil der for alvor bliver mulighed for a sælge til gode priser fra slut på foråret.
Var en tur forbi Tesla i går, og der var der indlagt omkring 300
Pre konfigurerede biler på deres liste.
Nye 85D er igen tilgængelige for levering inden 31/12
De bliver ved med at fylde lagerne op så. Så havde jeg måske slet ikke så travlt, da jeg bestilte 70D for et par uger siden. Det var ellers ikke det indtryk jeg fik, da jeg talte med dem, inden jeg bestilte bilen.
Jeg fortryder jeg ikke havde vundet i lotto og bestilt 2x P90D med alt i udstyr. ØvØv
@Larsen: De burde fjerne deres trade in tekst på hjemmesiden. I realiteten har de hverken lyst eller kapacitet nuomstunder til at tage din bil i bytte.
@Thor: Enten så benyttede sælgerne sig af verdens ældste salgstrick, nemlig at man skal skynde sig med at få bestilt. Eller også var de oprigtigt ikke klar over om der ville kommer flere lagerbiler. Jeg har også fornyligt fået fortalt at der er en god portion ekstra lagerbiler på vej.
Uanset skal du da bare glæde dig over at du har trykket på knappen og forhåbentligt får din bil et par dage før de nye købere :)
Kunne være interessant at se hvor meget salget er gået op i styktal og procenter ift. før 9/10 :) Mon ikke Danmark for tiden er det bedst vækstende Tesla marked i verden disse dage?!
Thor. Fortryd nu ikke. De biler der nu er kommet til salg var der jo ikke da du bestilte. Så du fik det bedste de havde. ;-)
Haha, jeg fortryder heller ikke - selvom det lød sådan. Det bliver en ren fest når vi får den. Svigerfar med sin Audi 3 spækket med bl.a Bose anlæg fra firmaet bliver jo misundelig. Det er rart det er omvendt. ;)
Jeg fortryder jeg ikke havde vundet i lotto og bestilt 2x P90D med alt i udstyr. ØvØv
Kun 2? 3.. Min hund skulle gså gerne have haft en selvkørende bil.
@Thor: Enten så benyttede sælgerne sig af verdens ældste salgstrick, nemlig at man skal skynde sig med at få bestilt. Eller også var de oprigtigt ikke klar over om der ville kommer flere lagerbiler. Jeg har også fornyligt fået fortalt at der er en god portion ekstra lagerbiler på vej. Uanset skal du da bare glæde dig over at du har trykket på knappen og forhåbentligt får din bil et par dage før de nye købere :)
Han sagde faktisk, at de ikke regnede med at få flere. Men også at bilerne blev solgt hurtigt. Jeg slog koldt vand i blodet, og bilen var der ca en uge senere, før jeg slog til. Så det var ikke en spontan beslutning foran ham. Men spørgsmålet er, om de overhovedet selv har været klar over, hvordan situationen ville udvikle sig.
Jeg oplever lidt, at man får forskellige svar på, alt efter hvem man taler med. Fx om service på en bil med uoriginale fælger, servicepakken eller en tredje ting. De løber så hurtigt de kan, men de mangler nogen klarer retningslinier, medmindre de selv skal fortolke beskederne fra ledelsen.
Kun 2? 3.. Min hund skulle gså gerne have haft en selvkørende bil.
Nå ja, og en til hvert barn (Som alle er under 7 år), så lige et par opdateringer så kan de blive kørt i skole. :D
@Thor: Enig i at de kan være lidt inkonsistente i deres udmeldninger og være lidt uprofessionelle. Det virker som om de stadig ikke er helt strukturerede og at der nogle gange er lige lovlig megen iværksætteri over det, hvor de glemmer eller bevidst undlader at tage højde for visse ting. Det være sig det legale eller pludselig at ændre tingene og reglerne med meget kort varsel.
På den anden side så tror jeg ikke at de havde opnået det de har på så kort tid, hvis de operede som et gennemsnitligt bilfirma. Så ville de ikke kunne holde momentum på samme måde.
Staben består jo også lige nu af alt hvad de har kunnet skrabe sammen af Tesla medarbejdere fra hele Norden. og når man så hurtigt samler personale til en stor fælles opgave, vil de fleste ledere totalt overse det nødvendige i, at få alle up to date med hensyn til de, for nogen, selvfølgelige ting. Som jo i sagens natur ikke er lige selvfølgelige i andre "kulturer".
Har hørt fra en kollega om ca. 25-28 biler der nu leveres dagligt hver dag frem mod nytår. Andre der har hørt noget