Loading...
dk

Vinterdæk snart på lager? | Tesla Forum

PeterE
PeterE Nov 14 '15

Sommerdækkene er Michelin PilotSport 3 på 19" fælgene, ved ikke hvad der sidder på 21".

lysmanden
lysmanden Nov 16 '15
Ringer derud idag. De siger at det enten er Michelin, Pirelli eller bridgestone
Andet kunne de ikke sige
henrik_dk
henrik_dk Nov 18 '15

Århus får måske vinterdæk i næste uge men ingen fælge.... Nytter sgu ikke noget med vinterdæk, når mine 19" fælge mangler...

Er ved at miste tålmodigheden! Især nu, hvor der er meldt sne i østjylland i den kommende weekend. Det bliver sikkert "spændende" med 21" og sommerdæk.....

Forummets indlæg er redigeret af henrik_dk Nov 18 '15
Klaus_
Klaus_ Nov 19 '15

@henrik_dk, Hvis de kun får dæk, kan vi jo ikke selv skifte hjul. Ergo må Tesla bruge tid på at afmontere fælgene, sætte vinterdæk på, og montere fælgene igen - og vice versa til foråret.    Har de givet nogen indikation på hvor mange måneder vi skal vente, før de har tid til at montere vinterdækkene for os der allerede har 19" fælge på bilen?   

RobertJ
RobertJ Nov 19 '15

Bed om jeres penge tilbage. Kvali Vinterdæk på kvali' 5-spoke Alu kan fås for 11.000kr monteret og leveret.

- R

Klaus_
Klaus_ Nov 19 '15

Har "kvali" vinterdæk og fælge et navn/link? Ellers lyder det ikke som særlig god "kvali" :)

RobertJ
RobertJ Nov 19 '15

Selvfølgelig har det det. Er det dårlig kvali' fordi det er Kvali pris? :)

Kabbel
Kabbel Nov 19 '15

@RobertJ Har du et link og et specifikt navn på herligheden?

RobertJ
RobertJ Nov 19 '15
..
Forummets indlæg er redigeret af RobertJ Nov 21 '15
RobertJ
RobertJ Nov 21 '15

Sådan ser de så ud hvis nogen skulle være interesserede.

OBS. Møtrikker skal købes, da originale ikke passer.
14x1,5 29mm gevind / 41mm totallængde. 21mm hex top. 

Forummets indlæg er redigeret af RobertJ Nov 22 '15
Gustavsfar1
Gustavsfar1 Nov 21 '15

Hmm...Jeg havde fat i Diewe tidligere i år, og de sagde at de ikke anbefalede denne fælg til teslaen... Derefter rettede jeg henvendelse til gp24 som beklagede og sagde at det var en fejl at de solgte denne fælg til Teslen. De sagde desuden at de ville fjerne den hjemmesiden som værende passende til teslaen.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar1 Nov 21 '15
RobertJ
RobertJ Nov 22 '15

Godt ord igen Daddy-G.

Kan ikke se grunden til de ikke 'anbefaler' fælgen med 920kg load rating. Det er en monster heavy fælg kontra Rial Lugano med 720kg Load Rating der er godkendt. Men Statisk loading og Dynamisk loading (stort moment) kan gøre forskellen.

Jeg beretter de sørgelige nyheder hvis jeg flækker en eg eller to når jeg accelererer gennem sne og plåtten.

- R

Sider: « 1 2 3