Loading...
dk

Referral program fortsætter indtil udgangen af 2015 | Tesla Forum

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Nov 5 '15

Det ser ud til at referral programmet fortsætter indtil udgangen af 2015 dog nu med lidt ændrede vilkår.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar1 Nov 5 '15
SQLCPH
SQLCPH Nov 5 '15
Arggh "solgte" en i søndags til en ven. Talk about bad timing ;-) får nok ikke solgt mange i dk de næste 57 dage
DeaconWP
DeaconWP Nov 5 '15

Gustavsfar1: Kan du ikke forklare det lidt nærmere? Jeg kan ikke umiddelbart se de samme ting som du kan.

Claus
Claus Nov 5 '15

Anyone who orders a new Model S through December 31st using your referral link will get kr. 10.000 off the purchase price. You’ll in turn be eligible for prizes and giveaways. Accumulated Tesla Credit is redeemable through December 31st, 2016

DeaconWP
DeaconWP Nov 5 '15

Aha, køber via link får 10.000 i rabat. Og link ejer deltager i en random gave regn.

T3S7A
T3S7A Nov 5 '15

Yepp, sådan læser jeg det også.. Blot virker linket ikke endnu. 

Hilbert
Hilbert Nov 5 '15

Fint, jeg kunne godt bruge f.eks. en Tesla kuglepen :-)

Klaus_
Klaus_ Nov 5 '15

Citat fra Hilbert

Fint, jeg kunne godt bruge f.eks. en Tesla kuglepen :-)

Sådan en får/fik man jo udleveret sammen med bilen, når man underskriver papirerne :-) 

griffel
griffel Nov 5 '15

Gør man det?! Jeg fik ikke en sk#d i torsdags, selv ikke da jeg blev nødt til at bruge tre timer på at køre derop igen dagen efter for at få monteret de vinterhjul de glemte de havde på lager til mig.

Det kunne de godt have honoreret med en lille gadget af en slags - men jeg gider ikke spørge om det...

Klaus_
Klaus_ Nov 5 '15

Enten er de løbet tør for kuglepenne pga de mange udleverede biler (jeg fik min før sommeren), eller så var det slet ikke meningen man skulle beholde kuglepennen.....

T3S7A
T3S7A Nov 5 '15
    Henvisningsprogram  

The current Model S Referral Program runs from November 1 to December 31, 2015. Anyone who orders a new Model S during this period using the referral link of a Tesla owner will get 10.000 kr. off the purchase price of their Model S.

Referring owners will be eligible for our Referral Program giveaways:

Top Referrers by Region
The owner that makes the most qualifying referrals in each of North America, Europe and Asia/Pacific will receive a Ludicrous P90D Model S and an exclusive VIP invitation for two to the Model 3 unveiling event, including travel and accommodations.

First to 10 by Region
The first to make 10 qualifying referrals in each of North America, Europe and Asia/Pacific will receive a Tesla Powerwall Home Battery, installation included.

10+ Qualifying Referrals
Each owner that makes 10 or more qualifying referrals will receive an invitation for two to attend the Model 3 unveiling event.

5+ Qualifying Referrals
Each owner that makes 5 or more qualifying referrals will receive an invitation for two to attend the Gigafactory opening event, including transportation to and from Reno, Nevada.

We know that without our customers we would not be where we are today. This is our way of thanking you for continuing to build the Tesla community.

Referral Link
Owners can find their referral link by signing into their website account. Referral links are available to everyone with a confirmed order or delivered Model S. The referral credit for the new purchaser will be automatically applied to the purchase price of any qualifying Model S if the customer orders through a referral link at the time of order. The referral link must be applied at the time of the initial order. Referral credits may not be applied retroactively once a deposit has become non-refundable.

Event Invitations
Unless otherwise noted, owners receiving invitations to Tesla events will be responsible for the cost of their own travel, lodging and other incidentals.

Limits
You must be a current Tesla owner to make referrals and cannot refer yourself. Only one referral credit can be applied to each Model S order; multiple credits on a single order are not permitted. Owners accepting giveaways will be responsible for any related taxes or government/third party fees.

DeaconWP
DeaconWP Nov 5 '15

Nå, der er ikke noget at hente på det program, udover at man i Dk kan få den P90 D ludicrous til den til den tid værende registrerings afgift. Det er da også en million at spare.

T3S7A
T3S7A Nov 5 '15

Ja, lidt tyndt program, sammenlignet med det før. 

Når man tænker på at ved sidste runde, skulle man "blot" nå 5 referral for at modtage en Powerwall, hvor nu er det kun en i de 3 områder som kan modtage en Powerwall. 

T3S7A
T3S7A Nov 6 '15
Hvis det ikke er vigtigt for dig, hvorfor er det så du har Google reklamer, hvor det virker som om man handler med tesla, blot for at promovere dit link?
DerHansi
DerHansi Nov 6 '15

ÅÅhh ja, den vamle dans om guldkalven. Jeg fatter til stadighed ikke hvorfor det i DK er så suspekt at tjene penge på sin indsats. Een teori : kan det være fordi geskæftige mennesker forsøger at sylte deres tilbud ind i altruistiske gerninger og donationer ?

Folkens hør nu her, menneskets væsentligste attribut er overlevelsesinstinktet. Dette medfører en adfærd der dikterer mest muligt udbytte ved mindst mulig indsats (profitmaksimering)

Dette betyder også at vi kan skyde et kæmpe hul i den uegennyttige gerning. Den findes ganske simpelt ikke. Ingen kan sige at de udelukkende gør noget for at glæde/gavne andre. Joeeh hvis de kan gøre det - uden at føle den mindste glæde/gavn selv ved gerningen. Spørg jer så lige selv om hvorfor man ser så mange svinerige mennesker gladeligt give fantasillioner til godgørende formål ; tjaeeh man kan jo komme i en situation hvor man ikke kan forbruge egen formue  - uanset indsats. Men i erkendelse deraf kan man måske opnå opmærksomhed/status/indflydelse ved at smide det overskydende i en eller anden godgørende sags tjeneste. Altruistisk; ja - uegennyttigt; nej.

Her på sitet kunne vi have gjort en fælles indsats - til gavn for os alle - det blev fucked op af miljøhippier, moralister, bedrevidende intellektualister, lykkejægere og simple golddiggers som følte de havde gjort sig bedre fortjent til køberes gunst end andres.

God week-end

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Nov 6 '15

Velbekomme!

perhansen
perhansen Nov 6 '15

Det jeg bare ikke fatter er at Tesla butikken lader Gert stå inde i deres butik helt åbenlyst og sælge Teslaer og henvise til sit link, medens de 2 sælgere taler i telefon.  Der er jo unfair konkurrence og vist ikke meningen med tiltaget. 

Mwn
Mwn Nov 6 '15
Det er da også vildt. Hvem pokker er chef derinde? Det virker da totalt useriøst.
DerHansi
DerHansi Nov 6 '15

perhansen . hvad er det lige du ikke fatter ?? Tesla lader Gert, Brian, Kenneth og alle mulige andre gøre det de gør, fordi det gavner Tesla. punktum. Siden hvornår har fair-play nogensinde haft en plads i overvejelserne ??. Du har da en ualmindelig naiv tankegang omkring meningen med tiltaget. Hvis du synes vi er gået overboard i DK, så skal du da bare se hvordan det er foregået i USA

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Nov 6 '15

Jeg tror desværre at det for Tesla forholder sig sådan at målet helliger midlet blot der sælges flest mulige biler inden årets udgang uagtet hvad de ellers måtte skrive i deres henvisningsprogram.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar1 Nov 6 '15
Sider: 1 2 »