Loading...
dk

Opti Coat Pro plus behandling af min Model S | Tesla Forum

Icebreak
Icebreak Nov 8 '15
Jeg kommer fra Århus og fik suveræn behandling da jeg blev til kørt til og afh fra toget. No problem. Bilen er bare flot og Morten i Odense synes at gøre et godt arbejde.
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Nov 8 '15

Tak icebreak.

Kxr.  Fælge kan tilvælges

Hechmann2
Hechmann2 Nov 9 '15
Citat fra TeslaFreak

Detailing, Jeg bor ved Slagelse. Så skal med broen for at komme over til dig, men det er da også en mulighed.

Jeg bor ved Slagelse og har mulighed for at kunne lave det du søger i mit værksted i Sæby ved høng, hvor jeg vil kunne ligge en Coating også på dine fælge for dig.
DeaconWP
DeaconWP Nov 9 '15

:-)

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Nov 9 '15

Hehe, en hjemmefusker.

pro+ kan ikke købes af andre end de autoriserede. 

TeslaFreak
TeslaFreak Nov 9 '15

Ellers tak Hackmann2, det bliver nok i københavn, så kan jeg aflevere den inden jeg tager på job.

SC
SC Nov 13 '15

Har i dag afhentet den lille ny efter endt OptiCoat Pro behandling hos Emil på Autoskadestuen. Super service - meget tilfreds! :-)

Kørte direkte til behandling efter udleveringen af bilen - vil stadig anbefale det - selv om det var svært!

(dog, husk at aktivere Remote Access (Controls->Settings->Safety & Security->Remote Access (ON)) førend du slipper bilen igen så du kan tracke via Telsa App imens - det hjælper lidt på abstinenserne... ;-)

NeWT
NeWT Nov 13 '15

Skal hente min i morgen hos Emil. Spændende! Glæder mig, - var ellers i tvivl om hvorvidt de 5.500,- er en opticoat pro+ værd og hvor lange det holder. For det skal vel vedligeholdes jævnligt/årligt ?

SC
SC Nov 13 '15

Well - håber det da egentlig ikke? OptiCoat giver 5 års garanti på 'failure of product performance' (hvordan man så end måler det) - hos Autoskadestuen lød det lidt som at det var noget der egentlig kun var nødvendigt een gang (for nu) - men kommer selvfølgelig an på hvordan bilen bliver behandlet (e.g. autovask hhv. håndvask etc..). Vil prøve at melde tilbage om 5-10 år med en opdatering om hvordan det står til... ;-)

Men, som sagt, ganske tilfreds indtil videre! :-)

Lolemo
Lolemo Nov 13 '15

Tillykke med den SC, det ser sindsygt godt ud, en helt ny bil og oveni det Opti-Coat........ den står jo dobbelt skarp.

Ved ikke om jeg ligefrem kører min derned samme dag, virker sku lidt vildt, når det nu er den første for mit vedkommende, men hvor længe kan man egentlig trække den, inden at man kører den til Opti-Coat  ?

SC
SC Nov 13 '15

Tak! Vi er også temmeligt begejstrede for den! :-)

Som sagt, det var heller ikke helt nemt - men, på den anden side, så egentlig hellere få 'lagt et par dage oveni leveringen' fremfor at måtte undvære den når den først er blevet en del af familien! ;-)

Og til behandlingen var de svært glade for at få den med det samme (så kan de bedre sikre et optimalt resultat end hvis der først skal lappes småskader), men, jeg tror nu at du sådan set kan vente så længe du har lyst (i.e., det bliver formodentlig ikke 'for sent' at få en form for overfladebehandling der nok skal blive god), men, hvis du har tænkt dig at gøre det alligevel, så kan man jo lige så godt få det gjort ;)

Dog, nok bedst hvis vi kan få nogen af de OptiCoat/overfladebehandlings-kyndige/profesionelle her fra forum på banen med noget mere konkret førstehåndsviden? ('Everything I know, I read somewhere on the internet' ;-)

Invisibletycoon
Invisibletycoon Nov 24 '15
Brugte et par dage på at få begge biler behandlet indvendig og udvendig i Odense.
Snavs preller nærmest af ved den mindste regn.
De er virkelige flotte.
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Nov 25 '15

Mange tak Gunder. De blev super fine. Også Forden :)

Soreno
Soreno Dec 5 '15

Jeg har lige hentet min Model S 90D hos Morten ved DetailingBilpleje i Odense efter at den er blevet behandlet med Opticoat Pro + kun 14 dage efter leveringen. Super flot og seriøst arbejde. Jeg er yderst tilfreds med behandlingen og service omkring indlevering og afhentning af bilen. Billederne taler for sig selv......

Soreno
Soreno Dec 5 '15

Lidt flere Opticoat Pro+ billeder ;-)

DerHansi
DerHansi Dec 6 '15

Har også fået givet min P85 den helt store tur hos Autoskadestuen.dk. Super flot arbejde og rigtig god service. Kan anbefales :-). Læder og kabine fik også en ordentlig omgang, så nu lugter den også som ny igen :-)

Hamsjael
Hamsjael Dec 12 '15

@DetailingBilpleje
Jeg er stødt på et produkt der hedder 9H-LDC. Så vidt jeg kan se er det er forholdsvis nyt produkt og derfor svært at finde sammenligninger med eksempelvis opticoat.

Er det et produkt du kender og kan du i så fald sige lidt om hvordan det er i forhold til opticoat behandlingen? Ud fra deres materiale og youtube videoer ser det jo ganske fornuftigt ud.

Kbhbilpleje
Kbhbilpleje Jan 11 '16

Kære alle Tesla ejere.

Vi har stadig et par ledige tider i januar, hvis man ønsker en Opti-Coat behandling hurtigst muligt.

Fortsat go dag.

Mvh.

Ronni.

40956337

www.kbh-bilpleje.dk

PCPH
PCPH Jan 15 '16

@Kbhbilpleje

Tak for en meget fin behandling af min Tesla og jeres fleksibilitet ifm. afhentningen. Flot arbejde. Den står knivskarpt.

vh

Peter

Bilplejendk
Bilplejendk Jan 22 '16
Der er altså en del "hjemmefuskere" som Morten skriver, så vær lige lidt kritiske med hvem i bruger til Opticoate behandlinger.
I "tilbud til Tesla ejere", har morten skrevet hvem der er godkendte til at udføre behandlingen, dem der ikke er nævnt ville jeg nok holde mig fra.
Sider: « 1 2 3 »