Loading...
dk

Tesla købes | Tesla Forum

MarWay
MarWay Nov 14 '15

@ PeterE: naturligvis skal der falde en findeløn af. Dog indenfor rimelighedens grænser.

@lysmanden. Korrekt, men jeg synes de brugte teslaer der er på markedet i DK er prissat noget højt. Jeg har fundet biler i både norge, sverige og holland væsentligt billigere. Ville foretrække at handle i DK og er egentlig heller ikke i tidsnød, men hvem ved hvad der sker med brugtpriserne i 2016.

MartinPedersen
MartinPedersen Nov 14 '15

Det skal du ikke lade dig skræmme af, i DK er det normalt at prisen lige får lidt ekstra oven i, så der er noget at slå af prisen, således at køber føler han har gjort en god handel =)

Så ring rundt og pres folk, og får du fat i en der ikke vil forhandle, så er der heldigvis over 100 til salg alene på bilbasen.dk

DeaconWP
DeaconWP Nov 14 '15

Jeg vil nu give MarWay ret i, at der i DK er en tendens til at skrue priserne kraftigt op.

Eksempel vis er der på bilbasen et firma, der påstår at "denne bil koster 1,8 mio efter nytår." Det gør en brugt bil på danske plader altså ikke.

DeaconWP
DeaconWP Nov 14 '15

Ringer man til Jysk Autoimport, så står bilen ikke engang i DK. Så kan de hente den i Tyskland hvis jeg vil købe den.

Der påstås, at man bliver første ejer af bilen, fordi der er en tom tysk registrerings attest. Og at den ikke har været indregistreret i Tyskland. Hvordan Tesla kan have solgt en bil uden at indregistrere den kan jeg ikke se. Det kan man da ikke i Danmark. Så de må være specielt dygtige i Jysk Auto import, hvis de kan få Tesla til det?

Jeg tvivler på, at man rent forsikringsmæssigt kan være første ejer.

Sider: « 1 2