Loading...
dk

Tesla (Jyske) Finansiering, og hvad så???? | Tesla Forum

KennethOlsen
KennethOlsen Nov 10 '15

Jeg skal hente min bil på mandag (16/11). Vi har valgt at finansiere via Tesla (JyskeFinans) Vi har fået en mail fra vores Tesla sælger om at vi er kreditgodkendt men ellers ingen kommunikation overhoved?? Jeg talte med en i Tesla der sagde de skulle aflevere +1000 biler inden nytår så jeg er lidt bekymret for at tingene falder på gulvet hos Tesla grundet travlhed.

Så mit spørgsmål er om der er nogle der har finansieret via JyskeFinans og hvordan foregår det?

PeterE
PeterE Nov 10 '15
Hvis I hverken har låneaftale eller lign dokumenter på plads, så er det ved at være nu. Typisk skal din egen del (nogen kalder det udbetalingen) betales et par dage før, eller bliver bilen ikke udleveret. Og jyskefinans overfører så deres andel til tesla når bilen er registreret i dit navn og udleveret. Du skal ikke være bekymret, men det skal på plads nu.
CTeg
CTeg Nov 10 '15

I burde have fået en final invoice en oplysning om, hvor jeres udbetaling skal betales til. Vi skal hente vores den 18/11 og har fået final invoice + selve den lånedokumentation, vi skal underskrive, tilsendt på mail. Lånepapirerne (og fra Jyske Finans) underskriver vi så derude, når vi henter den. Jeg ville rykke din DS for at få lånedok. tilsendt til gennemsyn i denne uge, og bede ham bekræfte beløbet til udbetaling, som I skal overføre til Tesla inden.

andersh
andersh Nov 10 '15

I mit tilfælde faldt alt på plads på én dag:
- Jeg fik at vide at min bil var klar (3 dage før tid)
- Jeg fik papirerne fra Tesla/Jyske
- Jeg overførte udbetalingen, og sendte skærmdump af kvitteringen til Tesla
- Jeg hentede bilen om eftermiddagen :-)

KennethOlsen
KennethOlsen Nov 10 '15

Tak alle sammen for svar. Har lige ringede til Tesla. Bilen skal leveres på mandag, men de sagde hvis jeg havde tiden kunne jeg da hente den imorgen istedet. SÅ det blev det til :-)

Vi ender ud i at lave en straksoverførsel via banken imorgen og så underskrive Tesla/Jyske papirerne når vi henter bilen.