Loading...
dk

Blackvue over the cloud | Tesla Forum

SQLCPH
SQLCPH Nov 23 '15
Hvordan lægges 2.0 på kameraet? Kan hente 2.0 ned i app på nettet, kobler om til black vue wifi og så stopper mine evner!!
Torben_E
Torben_E Nov 23 '15

Søren.. er din Blackvue fra efter 1st maj 2015 ?

Send serie nummer og MAC til blackvue for at få det bestemt.

http://www.blackvue.com/blackvue-over-the-cloud/#compatibility

Torben_E

Forummets indlæg er redigeret af Torben_E Nov 23 '15
Icebreak
Icebreak Nov 23 '15
Kontaktede lige min leverandør der sagde at han selv havde købt en og at opdagraderingen til firmware 2.0 tog 10 min og var selvinstruerende. Så det må være muligt for os andre dødelige.
DeaconWP
DeaconWP Nov 23 '15

Icebreak. De kameraer du har til salg, er de med 2 kameraer?

MsTessa
MsTessa Nov 23 '15
SQLCPH, Jeg har også lige fået min Tessa (85D) og har også købt Blackvue 650 2 ch. Rodede først lidt med at prøve at opgradere firmware på min Iphone Blackvue app, men det virkede ikke. Jeg downloadede så den nye Icloud version på min computer og overførte det downloadede Blackvue bibliotek til memory kortet, og satte derefter kortet tilbage i kameraet. Kameraet opgraderer herefter selv til Icloud version. Den normale Blackvue app virker så ikke mere. Man skal bruge "Blackvue C" appen istedet. Så virker kameraet og appen sammen igen. Jeg ved ikke om det kunne hjælpe dig?
Forummets indlæg er redigeret af MsTessa Nov 23 '15
SQLCPH
SQLCPH Nov 23 '15
Suk. Købt d 24 april så glem mit indlæg ;-(
Niels
Niels Nov 23 '15
gps overvågning koster altså 'kun' 1000 kr/år og man får også noget for de penge. kan ikke helt forstå folk som ikke vil tage forsikrings selskaber som kræver gps.
man skal i hverfald ikke undgå en billig forsikring bare pga gps krav.
jeg er glad for min gps overvågning og sover godt med viden om at vagt ringer mig personlig op hvis de observere noget suspekt.
det er i øvrigt kun mig selv som har adgang til bilens data, hvis forsikrings selskab vil have dem kan de spørge pænt.
edge
edge Nov 24 '15

Fik Blackvue 650 monteret for og bag hos Autoskadestuen for nylig, fint sted, god service.

Opgraderede til firmware 2.0 via mobiltelefonen, det gik nogenlunde nemt. Der var ingen QR-kode med, så jeg måtte sende mail til Blackvue med serienummeret og fik så en Cloud security code. Det lykkedes så at komme på Cloud, som godt nok fungerer noget langsomt, men det virker da. Jeg har i forvejen min gamle mobiltelefon i bilen med permanent 4G-forbindelse, således at Ole Thestrup advarer mig, hvis nogen har opdaget at politiet står på lur med deres fartmålere (Trafikalarm). Det fungerer fremragende. Så den forbindelse kan jeg også bruge til Cloud.

Men på intet tidspunkt har Blackvues gps fungeret. Kortet viser altid et sted midt i Seoul i Sydkorea, og hastighedsfeltet er blankt.

Jeg har så skrevet til Blackvue og spurgt hvorfor gps'en ikke fungerer, og fik i går følgende let kryptiske svar:

"Dear customer

It is not define the day. But the firmware will be coming in near possible. Please wait for the time.

If you want to use GPS function, please downgrade the firmware to v1.009

It will be work the GPS function.

Thank you.

Sincerely

Pittasoft support team."

Jeg tolker det som om gps'en ikke virker med firmware 2.0. Men som jeg har forstået det, skal man have firmware 2.0 for at kunne benytte Cloud. Så det er åbenbart enten eller? Er der andre der har erfaringer med det?

Gronhund
Gronhund Jan 7 '16
Til jer der bruger Cloud løsningen, og derfor har noget modem liggende i bilen: Hvor meget data taler vi cirka om på en måned?
larsenjan
larsenjan Jan 7 '16
Jeg har opgraderet til seneste fw og connected til Cloud. Min gps virker fint
Gronhund
Gronhund Jan 11 '16
Citat fra Torben_E
Det skal lige siges at jeg har haft så mange problemer med Blackvue 650 2 ch, så jeg er på enhed nummer 4. Den sidste fik jeg i slutningen af september. Den først var i Juni.
Torben

Hej Torben_E (og andre der måske har set samme problem)

Jeg synes jeg har lidt problemer med at komme på mit Blackvues wifi. Jeg kører Android App version 1.07 og Blackvue v2.002.

Hvad var problemet i de tre Blackvues som du har fået skiftet?

Jeg har forresten heller ikke GPS signal.

Forummets indlæg er redigeret af Gronhund Jan 11 '16
Sider: « 1 2