Er jeg den eneste der oplever at forum er meget langsomt? Jeg oplever det ret ofte og lige nu er det meget sløvt.
Kan serveren ikke klare antallet af brugere, eller er det et andet problem?
Er jeg den eneste der oplever at forum er meget langsomt? Jeg oplever det ret ofte og lige nu er det meget sløvt.
Kan serveren ikke klare antallet af brugere, eller er det et andet problem?