Loading...
dk

Forum er meget langsomt | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
Jabba
Jabba Nov 11 '15

Er jeg den eneste der oplever at forum er meget langsomt? Jeg oplever det ret ofte og lige nu er det meget sløvt.

Kan serveren ikke klare antallet af brugere, eller er det et andet problem?