Jeg er ny på forum men modtager min lææænge ventede Tesla imorgen kl. 16 :-), så regner ikke med at være ny meget længere.
For at fejre den fine bil har vi inviteret bedsteforældrende til julemarked i Lübeck tidligt i december- en fin lille tur tænker jeg umiddelbart. Vi har planlagt at køre fra Hellerup og tanke strøm i Nørre Alslev og så videre via rødby/putgarden, Ifølge Google Maps er der 161 km fra Nørre Alslev opladeren til Lübeck - så det burde gå fint tror jeg, selv hvis vi kun tanker til ca 80%.
Nu kommer udfordringen, vores hotel (det eneste bedstemor kan bo på) har ikke mulighed for opladning, og jeg tvivler på jeg kan komme retur til Nørre Alslev uden at toppe lidt op.
Da bedstemor i forvejen er lidt nervøs ved at skulle køre i sådan en elektrisk bil (det er hun forhåbentlig aldrig igen efter vores tur), så er jeg meget interesseret i at alt forløber bedre end godt.
Jeg har fundet DENNE 50KW mulighed for at lade op i Lübeck. Selvom det ikke er ideelt at skulle forlade selskabet, så virker den til at være så kraftig at det højst bliver et par time jeg er væk - og det er nok bedre end alternativet :-).
Mit spørgsmål er derfor om nogle på forum ved om den charger vil virke med min bil (jeg har ikke dual charge, men tænker at købe et type2 stik inden afgang).
Gode forslag til at komme frem og tilbage uden at skulle luske afsted for at oplade er selvfølgel også meget velkomne.
Er der derudover andet I vil anbefale man tager med til Tyskland ifht opladning.
Mange tak for hjælpen.