Loading...
dk

Anhængertræk ! | Tesla Forum

Johannelund
Johannelund Nov 18 '15
Done
nicom
nicom Nov 18 '15
Gjort
RasmusKoch
RasmusKoch Nov 18 '15

Done

RasmusKoch
RasmusKoch Nov 18 '15

Kan det blive en realitet tror i? :)

TeslaFreak
TeslaFreak Nov 18 '15

Model X kan og den er skab på samme platform som Model S, så det er nok mest et spørgsmål om vilje.

Cermit
Cermit Nov 18 '15
Done
uffe55
uffe55 Nov 18 '15

I den grad underskrevet !

Flash
Flash Nov 18 '15
Done
Pharma
Pharma Nov 18 '15
Done, en Tesla medarbejder mente bestemt, at det ville blive tilbudt. Det blev sagt under en prøvetur i Svendborg i august. Mulighed for mersalg, så selvfølgelig.
ABCCC
ABCCC Nov 18 '15

Nu er jeg ikke ekspert - men hvis bilen ikke er typegodkendt til anhængertræk tror jeg det kan blive svært at få allerede indregistrerede biler udstyret med træk - eller er det "blot" en gang for alle Tesla kan klare den (hvis de vil)?

NielsHP
NielsHP Nov 18 '15

Signed!!!

Docthomassen
Docthomassen Nov 19 '15

Underskrevet!

Mbr1964
Mbr1964 Nov 19 '15

underskrevet :-)

msTes
msTes Nov 19 '15

Nu er der 600

Werge
Werge Nov 19 '15
Done
Michael
Michael Nov 19 '15
Done
MarWay
MarWay Nov 19 '15

No. 657.

Stone
Stone Nov 19 '15
Underskrevet
Niels
Niels Nov 19 '15
done. kan ikke skifte vores anden bil ud til EV før end EV biler kan trække en havetrailer. det vil praktisk taget være unuligt at have hus/sommerhus uden mulighed for at køre haveaffald på genbrugsen. det skal trods alt ikke puttes ind i min tesla med next gen bagsæder....

overvejer seriøst at få monteret en krog og bruge den til have trailer i sommerhuset. måske en mercedes bev, den ville folke ikke studse over hvis den havde trailer....største problem er forsikring hvis der skete et uheld undervejs.
Forummets indlæg er redigeret af Niels Nov 19 '15
Sider: « 1 2 3 »