Loading...
dk

To biler på TESLA app'en. Hvordan? | Tesla Forum

priess
priess Nov 18 '15
Hej derude, er der nogen der ved hvordan man kan få en Model S mere på TESLA app'en (Android). Har slået remote access til, men der er ikke rigtig nogen måde at vælge hvilken bil, og kan kun se den gamle?
NeWT
NeWT Nov 18 '15

Desværre et dilemma, jeg ikke behøver at sætte mig ind i lige nu.
Er det muligt at omdøbe app'en så du kan have app'en på telefonen to gange ? (Ved det ikke, da jeg aldrig har haft en Android-ting i hånden)
Ellers må du kunne skrive til udvikleren.

Sithfury
Sithfury Nov 18 '15
Nu har jeg heldigvis ikke Android, men du kan klikke på de menu ikonet oppe i venstre hjørne for at skifte indstillinger og vel også skifte bil.

Der går jo nok den her dag eller 2 fra udlevering til at den nye bil er i appen.

Går udfra du lige har fået den, og at begge biler er på samme mytesla konto.
priess
priess Nov 18 '15
@Sithfury: Ja, du har ret, har lige hentet den. Indtil den gamle er solgt, vil det være rart at have adgang til begge. Der er endnu ikke noget at vælge i menuen. God pointe at der måske kan gå lidt tid, mener bare at den gamle var der med det samme. Jeg afventer en dag eller to. Tak for input!
krabbe
krabbe Nov 18 '15
Jeg ved ikke hvordan med androide, men har pt 2 biler på mytesla konto. Min egen og en jeg har hjulpet med at formidle.<br />
<br />
På iPhone ser det sådan ud <br />
<br />
Forummets indlæg er redigeret af krabbe Nov 18 '15
Hookmaker
Hookmaker Nov 18 '15

Jeg havde 2 på min iPhone, der er plads til alle de biler du vil. Hvorofr skulle det være anderledes på Android? 

priess
priess Nov 18 '15
Tak alle, mysteriet er nu løst. For kort tid siden dukkede en "switch vehicle" knap op i app'en. Tålmodighed var løsningen ;-)
janla007
janla007 Dec 10 '15

Hej,

Jeg har lige fået min nye Tesla og kan ikke se "switch vehicle" på min iPhone App, kunne @priess eller anden give mig et hint til hvor jeg gør det?

Jeg takker for hjælpen.

Hilsen Jan

Forummets indlæg er redigeret af janla007 Dec 10 '15
T3S7A
T3S7A Dec 10 '15

Tryk på menu knappen øverste venstre hjørne ( de 3 vandrette streger )

priess
priess Dec 10 '15
Der gik lidt over en dag fra udlevering. Derefter dukkede der pludselig en "switch vehicle" op i hovedmenuen. Du kan ikke undgå at se den.
Forummets indlæg er redigeret af priess Dec 10 '15
lysmanden
lysmanden Dec 16 '15
Må jeg spørge om modsatte spørgsmål : kan 1 bil ligge på 2 telefoner ? Dvs fruens og min tlf ?
TeslaFreak
TeslaFreak Dec 16 '15
Citat fra lysmanden Må jeg spørge om modsatte spørgsmål : kan 1 bil ligge på 2 telefoner ? Dvs fruens og min tlf ?

Ja, den kan også ligge på din iPad, android osv. på en gang.

koden
koden Dec 24 '15
App er vel ens uanset tlf?