Loading...
dk

Nøglering | Tesla Forum

jenslm
jenslm Nov 18 '15

Hej,

Så blev jeg den lykkelige ejer og fører af en Tesla, da jeg her til aften hentede den i Vamdrup. Den kører naturligvis fantastisk, og funktionaliteten er jo også fantastisk.

Og da jeg kom hjem gik jeg straks igang med at få den føjet ind i hverdagen - herunder med at få "nøglen" hængt op på nøglekrogen derhjemme. 

Men det viser sig at være svært uden nøglering. Jeg kan se at der er nøgleringe til 30 USD på Teslas hjemmeside - Har I købt sådan en, eller hvad gør I?

/Jens

 

 

TeslaFreak
TeslaFreak Nov 18 '15

Jeg har ikke fået min endnu så kan ikke hjælpe, men fik du også det famøse cover/pung med til nøglen der beskytter den mod slag og ridser?

jenslm
jenslm Nov 18 '15

Nej, jeg fik kun de to nøgler og ikke andet. Det undrede mig desværre først da jeg kom hjem. Til gengæld fik jeg en pose med merchandise, så jeg nu har en Teslakop og en Teslaparaply, som naturligvis skal med på arbejde i morgen. Jeg kommer til at drikke meget Teslakaffe de næste dage.

 

Supercharged
Supercharged Nov 18 '15
Tillykke Jens. Jeg smiler stadig efter et par uger. Så vend dig til det :).
Ganske low tech har jeg sat en snor i og bundet en knude. Håber der kommer en spejder forbi på et tidspunkt og laver lidt federe besnørring.
TeslaFreak
TeslaFreak Nov 18 '15

Ville være sjovt at vide om det er nogen man skal have eller noget de kan vælge at give.

Tesla kaffe helt sikkert :)

Tilykke med bilen forresten

KimT
KimT Nov 18 '15

De burde udlevere nogen sammen med bilen, men de er løbet tør. Jeg har nemlig også 2 tilgode hos Tesla i Århus - har spurgt jævnligt de sidste 8 uger (mener der var en der sagde at de stadig havde i Kbh)....

Jeg har derfor købt nogle af dem her: http://www.aliexpress.com/item/Genuine-Leather-Car-Smart-Remote-Key-Fob-Case-Holder-Cover-for-Tesla-Model-S/32512334938.html?spm=2114.01020208.3.19.pooKhT&ws_ab_test=searchweb201556_3_79_78_77_92_91_80,searchweb201644_5,searchweb201560_9

jenslm
jenslm Nov 18 '15

De er flotte Kim. Jeg tror jeg bestiller to. Jeg ville egentlig have ønsket mig et helt officielt sort nøglecover fra Tesla til min fødselsdag lige om lidt, men de er også udsolgt. De må være lidt overraskede over succesen i det hele taget...

KimT
KimT Nov 18 '15

Du siger det bare til Morten når du kommer forbi Århus at du ikke fik nogen da bilen blev udleveret. Men det er som sagt ikke godt at vide hvornår de får nogen igen.

Stone
Stone Nov 18 '15
Ellers prøv disse fra all4cars http://www.all4cars.dk/shop/default.asp?catid=214