Hej,
Er der nogen der kunne være interesseret i at få executive bagsæder i stedet for almindelige eller nextgen?
Sæderne er i sandfarvet (lys) læder og med varme.
Teknisk er der ikke nogen hindringer i at bytte sæderne.
Mvh
Anders
Hej,
Er der nogen der kunne være interesseret i at få executive bagsæder i stedet for almindelige eller nextgen?
Sæderne er i sandfarvet (lys) læder og med varme.
Teknisk er der ikke nogen hindringer i at bytte sæderne.
Mvh
Anders
Ved ikke om de kan lægges ned, da jeg ikke har fået bilen endnu, men tror det ikke...
Så har jeg fået bilen med executive bagsæder. De er identiske med nextgen forsæderne, så de har markant bedre komfort end de almindelig bagsæder. Derudover er der en midterkonsol med opbevaringsrum og 2 kopholdere.
Jeg vil som sagt gerne bytte til almindelige bagsæder (eller nextgen), da jeg har små børn som sidder i autostol, hvorfor 3 sæder betyder mere end komfortable sæder. Som det er anført ovenfor kan disse sæder ikke lægges ned.
Skriv gerne, hvis I er interesseret i at mødes og tale om bytte. Jer der allerede har skrevet har jeg netop svaret igen, så I må også gerne vende tilbage igen:-)
Det er ellers nogle fine sæder. Hvis de var i lysegråt læder kunne jeg have været interesseret. God vind med byttehandlen.